گوناگون 09:17 - 03 تیر 1397

اولین جلسه مشترک ستاد طرح ملی حفظ در سال ۹۷ برگزار می شود

محمد انجم شعاع دبیر ستاد راهبری طرح ملی حفظ در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری نهمین جلسه طرح ملی حفظ خبرداد و گفت: امروز یکشنبه ۳ تیرماه نهمین جلسه ستاد راهبری طرح ملی حفظ با حضور اعضا و دستگاه هایی که نقش اصلی را برگزار میکنند به صورت مشترک برگزار می شود.

وی ادامه داد : بعد از برگزاری هشت جلسه ستاد راهبری طرح ملی حفظ که مباحث کلی و تقسیم وظایف دستگاهی انجام شد   تصویر روشنی از مجموعه اقدامات این طرح  با توجه به وظایف هر دستگاه و ظرفیت های آنان ابلاغ گردید.

انجم شعاع با اشاره به اینکه امروز اولین جلسه ستاد طرح ملی حفظ در سال ۹۷ است تصریح کرد: ما امروز اولین جلسه  در سال جدید را هم با حضور دستگاه هایی  نقش آفرین در طرح ملی هستند خواهیم داشت و هم دستگاه هایی که در حوزه اجرای ملی ما را در این موضوع یاری میکنند.

دبیر ستاد راهبری طرح ملی حفظ با بیان اینکه اولین جلسه مشترک دستگاه های مجری و دستگاه های سیاست گذار امروز برگزار می شود تصریح کرد: این جلسه  به عنوان تببین اقدامات طرح ملی امروز با حضور دستگاه ها محک زده و اجرا می شود و نمایندگان و اعضا پیشنهادات و مطالب خود را در این زمینه ارائه می کنند.

 وی به دستور کار بعدی این جلسه پرداخت و گفت: تبیین برنامه سال ۹۷ که اصلی ترین برنامه سال ۹۷ آغاز اجرایی طرح سند طرح ملی حفظ است از دیگر دستورات این جلسه خواهد بود.

انجم شعاع ادامه داد:با تصویب ستاد و مساعدت دستگاه های مختلف از جمله سازمان صدا و سیما ، سازمان اوقاف و امور خیریه، معاونت قرآن و امورخیریه و آموزش و پرروش و سایر دستگاه ها امسال طرح ملی حفظ با محوریت حفظ جز سی در طرح  ۱۴۵۲ انجام خواهد شد.

وی با ابراز امیدواری از تحقق کمی این طرح در پایان گفت:  در این حوزه موسسات قرآنی مردم نهاد مثل گذشته پیشگام بودند در طرح ملی حفظ  و موسسات گام های بزرگی را برداشتند و ما شاهد محصول تلاش قرآنیان هستیم و  امیدواریم در سال ۹۷ اقدامات مثبتی را در خصوص این طرح  در ۵ هزار موسسه و خانه های قرآنی  شاهد باشیم.


9820541
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است