فرهنگی‌هنری 16:06 - 09 مهر 1393
اخبار کوتاه از صدا و سیما
تهران-ایرنا-ویژه برنامه هفت از فردا 10 مهر به مدت 4 شب از محل برگزاری جشنواره در اصفهان به روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، برنامه سینمایی هفت ویژه بیست و هشتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان به طور زنده از محل برگزاری جشنواره در اصفهان از پنجشنبه 10 تا یکشنبه 13 مهر ، هر شب از ساعت 23:45 به مدت 150 دقیقه ای روانه آنتن شبکه سه خواهد شد.



ویژه برنامه هفت که به سینمای ایران اختصاص دارد، به بهانه بیست و هشتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان به مدت 4 شب برنامه ویژه ای خواهد داشت.



این برنامه ها از روز پنجشنبه 10 مهر آغاز و تا روز یکشنبه 13 مهر ادامه خواهد داشت.



ویژه برنامه هفت به تهیه کنندگی و اجرای محمود کبرلو به گفتگو با هنرمندان و تحلیل فیلم های بیست و هشتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان می پردازد.







**برنامه های آخر هفته از رادیو نمایش



سینما جامعه ، تأتر جامعه، دیالوگ و کارنامه از جمله برنامه هایی هستند که روزهای پنج شنبه و جمعه با موضوعات مختلف به روی آنتن رادیو نمایش خواهند رفت.



در برنامه سینما جامعه ، سینمای اکسپرسیونیستی آلمان بعد از جنگ جهانی دوم مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.این برنامه پنج شنبه ساعت 22:30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود.



همچنین در برنامه ی تأتر جامعه ، جنبه جامعه شناختی آثار چخوف بررسی خواهد شد که روز جمعه ساعت 22:30 دقیقه به روی آنتن رادیو نمایش می رود.



بر اساس این خبر؛ برنامه رادیویی دیالوگ هم روز جمعه به مناسبت افتتاحیه بیست و هشتمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان به روی آنتن رادیو نمایش می رود.



دیالوگ ، جمعه از ساعت 19 تا 21 به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می شود.



همچنین کارنامه هنری مهری شیرازی گریمور برجسته سینمای ایران ، با حضور این هنرمند در رادیو نمایش مورد بررسی قرار می گیرد.



کارنامه ، جمعه ها ساعت 21 به صورت زنده به روی آنتن رادیو نمایش می رود.







**جواد محقق در رادیو فرهنگ شعرخوانی می کند



برنامه ققنوس روز جمعه 11 مهر میزبان جواد محقق، شاعر و روزنامه نگار خواهد بود تا درباره آثارش با وی گفتگو کند.



ققنوس برنامه ای است از گروه فرهنگ و ادب که هر جمعه ها ساعت ۱۵:۳۰ تا16:30 با موضوع شعر معاصر تقدیم مخاطبان ادب دوست شبکه فرهنگ می شود.



برنامه این هفته ققنوس این هفته علیرضا بدیع (شاعر و منتقد) با جواد محقق درباره اشعارش گفتگو می کند. محقق نیز در بخش هایی از این برنامه قسمتی از اشعارش را برای شنوندگان می خواند.







**فانوس در شبکه تهران



فانوس عنوان ویژه برنامه زنده - ترکیبی از گروه فرهنگ و معارف شبکه تهران است که در 13 قسمت در ماه محرم بر روی آنتن شبکه تهران می رود.



علیرضا قطبی تهیه کننده برنامه فانوس در توضیح این برنامه گفت: محور اصلی برنامه امر به معروف و نهی از منکر است که دارای آیتم هایی مانند سخنان بزرگان ( فرمایشات مقام معظم رهبری و امام خمینی ( ره) ) ، معرفی کتاب ، بازخوانی تاریخ عاشورا ، مقتل خوانی ، فراموش شده ( محور اصلی برنامه امر به معروف و نهی از منکر ) و... است ، این برنامه با اجرای مجید یراق بافان بر روی آنتن می رود .



قطبی ادامه داد: بخش های تولیدی این برنامه ترکیبی زنده اکنون در مرحله تهیه قرار دارد و این برنامه در 13 قسمت 60 دقیقه ای در دهه اول محرم از شبکه تهران پخش می شود.







**شبکه آموزش سیما



فیلم تلویزیونی یک به علاوه یک مساوی سه به کارگردانی مارلین اگرلو ، روز جمعه 11 مهر ماه ساعت 10 صبح از شبکه آموزش سیما پخش می شود.







**شکرآباد شب عید سعید قربان به نسیم می آید



مجموعه تلویزیونی شکرآباد به تهیه کنندگی و کارگردانی شهاب عباسی پخش می شود.



شکرآباد روز شنبه 12 مهر هم زمان با شب عید سعید قربان ساعت 22 از شبکه نسیم پخش می شود.



این مجموعه تلاش دارد با استفاده از زبانی طنز و انتقادی، ضمن ایجاد فضایی شاد و مفرح، مسائل و اتفاقات روز جامعه را نیز یادآوری کند.



داستان ها و اتفاقات این مجموعه در سال های خیلی دور و در مکانی نامعلوم رخ می دهد . البته مردمان و اهالی این مجموعه ، به رغم آنکه در زمان گذشته هستند ، هر از گاه ، از ابزار مدرنی مانند تلفن همراه، تلویزیون ، موتور و ... استفاده می کنند.



در این مجموعه تلویزیونی، ابراهیم شفیعی، سیاوش مفیدی، یزدان فتوحی، محمد رضا خسروی، آرش میراحمدی، کوروش معصومی و چندین هنرمند دیگر نقش آفرینی می کنند و تعداد زیادی هنرور نیز در کنار بازیگران اصلی حضور دارند.



شکرآباد در 90 قسمت به تهیه کنندگی و کارگردانی شهاب عباسی روی آنتن شبکه نسیم می رود.



فراهنگ**9187**1601**

انتهای پیام /*


4851136
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد مسعود اسکویی، گوینده و کارشناس پیشکسوت رادیو امروز در مسجد بلال صداوسیما برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد مسعود اسکویی، گوینده و کارشناس پیشکسوت رادیو امروز در مسجد بلال صداوسیما برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» «شکرستان» با پردازش‌های خوبی که روی موضوعات روز و آداب و رسوم ایرانی دارد، ازجمله پویانمایی‌های موفق رسانه ملی است که حالا ۱۸ ساله شده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کاظم نوربخش گفت: در فصل پنجم نون خ با شیرین ازدواج کردم و این فصل سریال سختی‌های خاص خودش را داشت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزد‌های مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی‌ها برای روز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ منتشر شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پژوهشگر فرهنگی گفت: سنگ‌نوشته‌ها و سفال‌نوشته‌ها در تاریخ ایران زیاد است و ایرانیان بسیاری از مطالب را اینگونه می‌نوشتند و اهل مطالعه بودند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک پژوهشگر صنایع دستی گفت که از گذشته تا به امروز، کالا‌هایی در کشور داریم که می‌توان در قالب جدید به عنوان صنایع خلاق فرهنگی از آن‌ها استفاده کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم گفت: اگر کسی می‌خواهد وقف کند، باید بگوییم چه حوزه‌هایی در اولویت وقف قرار دارد، تا نیاز‌های کشور برطرف شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دبیر گروه ادبیات اندیشه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: یکی از آفت‌هایی که هر ساله دامن نمایشگاه کتاب تهران را می‌گیرد، ارگان‌زدگی است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مداح پیشکسوت کشور از ماجرای ترورش و نفوذ سرویس‌های جاسوسی به هیئت‌ها در برنامه «برمودا» شبکه نسیم گفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است