بین‌الملل 23:26 - 11 اردیبهشت 1403
سازمان بین المللی دفاع از کودکان از آمار بالای شمار بازداشت شدگان اداری در میان کودکان فلسطینی خبر داد.

انتقاد سازمان دفاع از کودکان از بازداشت کودکان فلسطینی به دست ارتش صهیونیست

رژیم صهیونیستی در کنار طیف گسترده‌ای از جنایاتی که علیه فلسطینیان در غزه انجام می‌دهد، در حال دستگیری گسترده غیرنظامیان است به طوری که اکنون زندان‌های این رژیم ظرفیت لازم برای جا دادن بازداشت شدگان را ندارد. در میان بازداشت شدگان، زنان و کودکان به وفور دیده می‌شوند. 

به گزارش الجزیره، سازمان بین المللی دفاع از کودکان امروز (سه شنبه) از بازداشت بی رویه کودکان توسط ارتش رژیم صهیونیستی انتقاد کرد. 

در بیانیه منتشر شده از سوی این نهاد آمده است: طی ۶ ماه اخیر ارتش اسراییل عملیات نظامی خود را در کرانه باختری به طور شدیدی افزایش داده است. اکنون از هر ۳ کودک بازداشت شده فلسطینی، یکی بازداشت اداری شده است. 

بازداشت اداری به حالتی اطلاق می‌شود که فرد بدون انجام دادن جرم و به دلیل نگرانی‌های امنیتی بازداشت می‌شود که بدون حکم و تفهیم جرم، ممکن است بازداشت وی سال‌ها به طول بیانجامد. در این حالت، فرد نه به دلیل آنچه انجام داده است بلکه به دلیل خطر آنچه ممکن است در آینده انجام دهد، تحت بازداشت قرار می‌گیرد. 

در بیانیه این نهاد آمده است: ما از سال ۲۰۰۸ اقدام به رصد بازداشت اداری کودکان فلسطینی می‌کنیم، اما تاکنون شمار بازداشت شدگان اداری در میان کودکان به این میزان بالا نبوده است. 

اکنون ۶۱ کودک فلسطینی بدون تفهیم اتهام و برگزاری جلسه دادگاه در بازداشت اداری رژیم صهیونیستی هستند. این موضوع اکنون باعث ایجاد فشار روانی بر کودکان و خانواده آنها می‌شود، زیرا هیچ تاریخ مشخصی برای بازگشت این کودکان به آغوش خانواده وجود ندارد.


12052178
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان انرژی اتمی در گفتگویی در خصوص نظر شهید رئیسی در خصوص فعالیت هسته ای گفت: به لطف خدا یک اتفاق بی نظیری در این دو سال اتفاق افتاد که ما سازمان را با شتاب حداکثری به سمت صنعتی شدن و تجاری سازی فناوری پیش بردیم.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» هدف از کنفرانس سوئیس، مخالفت پنتاگون با گسترش دامنه استفاده از تسلیحات ارسالی به کی یف، شروط روسیه برای حل سیاسی مناقشه، تاکید چین بر عدم استفاده از اوکراین برای اهداف آمریکا و حمایت 12 کشور از طرح پدافند هوایی آلمان، از رویدادهای مهم جنگ ا...
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان واکنش های گسترده ای در افغانستان داشته است، چهره ها و شخصیت های این کشور در اقصی نقاط جهان طی پیام هایی با رهبر انقلاب اسلامی، دولت و ملت ایران اعلام غم شریکی کرده اند.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه به جای شهید امیرعبداللهیان در نشست شورای وزیران خارجه سازمان همکاری شانگهای شرکت کرد.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» وزیر خارجه سوریه ضمن تسلیت به رهبری و دولت و ملت ایران به خاطر شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دکتر امیرعبداللهیان تاکید کرد که این دو بزرگوار زندگی خود را وقف خدمت به ایران و امت اسلامی کرده بودند و از دست دادن آنها ضایعه دردناکی برای ه...
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه و هیئت همراه آن ها در سانحه سقوط بالگرد، مقامات و شخصیت های عراقی پیام تسلیت منتشر و با ملت و دولت ایران ابراز همدردی کردند.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» شورای امنیت سازمان ملل پیش نویس قطعنامه پیشنهادی روسیه در مورد ممانعت از مسابقه تسلیحاتی در فضا را تصویب نکرد و مسکو و پکن در واکنش به این تصمیم، یادآور شدند که غرب مایل است هر نوع سلاحی را در مدار زمین مستقر کند.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» وزیر امور خارجه اردن در تماس تلفنی با سرپرست وزارت امور خارجه ایران همدردی دولت و ملت اردن با دولت و ملت ایران را به مناسبت شهادت رییس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان ابراز داشت.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» دبیرکل حزب الله روز جمعه در مراسم بزرگداشت شهدای ایرانی سخنرانی می کند.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» رئیس هیئت مدیره شبکه المیادین با اشاره به نقش مهم شهید رئیسی و امیرعبداللهیان در حمایت از آرمان و مردم مظلوم فلسطین و تثبیت اصول انقلاب اسلامی تاکید کرد که آیت الله رئیسی همه زندگی خود را وقف رسیدگی به مردم کرد و در این راه به شهادت رسید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است