بین‌الملل 12:02 - 07 شهریور 1394
العالم - سایت اینترنتی سفارت بحرین در آلمان با درج نام رسمی خلیج فارس در وبگاه خود، وزارت خارجه این کشور را به دردسر انداخت.

سفارت بحرین درآلمان عنوان رسمی خلیج فارس را پذیرفت

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت منامه پست، در بخش آلمانی زبان این سایت، بحرین به عنوان جزیره ای در مرکز خلیج فارس معرفی شده است.

مسوولان این سایت اسم واقعی خلیج فارس را به همان شکلی که در تمام اسناد بین المللی قدیم و جدید آمده است و البته کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس به خصوص عربستان و بحرین منکر آن شده اند، ذکر کرده است.

در حالی که حاکمان بحرین با اشاره عربستان همیشه در هر ریز و درشتی ایران را متهم کرده و باعث ایجاد دشمنی در قبال جمهوری اسلامی ایران می شوند، در چنین شرایطی درج چنین خبری مثل کابوس روی سرشان فرود آمده است.

رسانه های وابسته به حکومت بحرین همواره ایران را به دست داشتن در حوادث داخلی آن کشورمتهم می کنند در حالی که محمد شریف بسیونی حقوق دان بین المللی و رییس کمیته حقیقت یاب بحرین، در گزارشی که به درخواست حکومت آل خلیفه تهیه شده است، دروغ بودن این اتهام  ها را ثابت کرد.


6973175
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» با توجه به تشدید ناآرامی ها در منطقه کالدونیای جدید فرانسه و مسدود شدن مسیر فرودگاه توسط معترضان، دولت فرانسه 600 نیروی امنیتی را برای باز کردن راه این فرودگاه مستقر کرد.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» نتایج تازه ترین تحلیل های آمار جمعیتی ترکیه نشان دهنده کاهش قابل توجه در گروه های سنی نوجوان و جوان در این کشور است.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» رسانه های پاکستانی گزارش دادند با میانجی گری بزرگان قبایل، مقامات طالبان و پاکستان بر سر آتش بس توافق کردند.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» یک روزنامه عبری زبان در مقاله ای تحلیلی اعتراف کرد، حملات اولیه حزب الله برای مشخص شدن نقاط ضعف اسرائیل بوده و اکنون این جنبش از این نقاط ضعف کمال استفاده را می برد.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» کمیته امنیت ملی تاجیکستان اعلام کرد «ورود بدون مجوز» افراد از مناطق مرزی با افغانستان ممنوع است.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» در جریان درگیری میان گروه های مسلح وابسته به دولتی در غرب لیبی دستکم یک نفر کشته و 22 تن دیگر مجروح شدند.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» جان مرشایمر، استاد برجسته روابط بین الملل با اشاره به تحولات غرب آسیا بعد از طوفان الاقصی و تقابل ایران با رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه می گوید که رژیم صهیونیستی بازنده بزرگ است.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» پس از پنج روز درگیری پراکنده در امتداد خط مرزی مورد مناقشه «دیورند»، مقامات حکومت طالبان و پاکستان در ولایت «پکتیا» به میز مذاکره نشستند.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» یکی از وزیران کابینه رژیم اسرائیل از چرایی تداوم حملات به نوار غزه سخن گفت و یکی از فرماندهان سابق رژیم اسرائیل بر اظهارات این وزیر صحه گذاشت.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» یک سازمان برجسته حقوق بشری با بیان اینکه اقدامات اسرائیل در نوار غزه به معنای واقعی جنایت جنگی بوده و نقض آشکار قوانین بین المللی محسوب می شود تاکید کرد در نتیجه بسته ماندن گذرگاه رفح ده ها بیمار و مجروح در غزه جان خود را از دست داده اند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است