استانی 15:30 - 08 آبان 1393
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر خبر داد
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: به منظور موفقیت در حوزه ورزش و جوانان استان بوشهر تعامل هر چه بیشتر با نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی از اولویت‌های اصلی کارم در اداره کل ورزش و جانان استان بوشهر است.

تعامل با نمایندگان بوشهر در مجلس برای موفقیت هر چه بیشتر حوزه ورزش و جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد بهروزیان‌فر ظهر امروز در جمع تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و ورزشکاران بوشهر اظهار داشت: اشرافیت کاملی بر مشکلات و دغدغه‌های ورزشی استان بوشهر دارم و امیدوارم با این شناخت بتوانم در راستای حل آنها گام‌های موثری بردارم.

وی با تاکید بر احیاء هر چه بیشتر ورزش‌های همگانی در استان بوشهر ادامه داد: با توجه به شرایط اقلیمی استان بوشهر پرداختن به ورزش‌های آبی و ساحلی از اولویت‌های کاری‌ام در اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر است.

سرپرست ورزش و جوانان استان بوشهر بیان داشت: افزایش سطح علمی مربیان، داوران و هیئت‌های ورزشی نیز از دیگر مواردی است که آن را در دستور کارجدی خود قرار خواهیم داد.

بهروزیان‌فر با بیان اینکه به رشته‌های مدال آور استان نگاه ویژه‌ای خواهم داشت، بیان داشت: نسبت به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در استان بوشهر نیز اهتمام ویژه خواهم داشت تا زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه استفاده از تجارب گران‌بهای پیشکسوتان ورزشی را در دستور کار خود قرار داده‌ام، یادآورش شد: از همه ورزشکاران و رسانه‌ها انتظار دارم با همدلی و اتحاد ما را در حل مشکلات ورزش استان بوشهر یاری کنند و موفقیت در این حوزه تنها با حمایت آنها میسر می‌شود.

سرپرست ورزش و جوانان استان بوشهر با تاکید بر تعامل با مدیران در سطح شهرستان‌ها تصریح کرد: به منظور پیشبرد مسائل مربوط به امور ورزش و جوانان سعی بر ایجاد تعامل هر چه بیشتر با نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی داشته باشم.

بهروزیان‌فر گفت: تعامل و همکاری با آموزش و پرورش با هدف افزایش موفقیت‌ها در حوزه ورزش و جوانان نیز در دستور کار جدی خود قرار داده‌ام.


5078335
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است