استانی 16:03 - 04 آذر 1394
گزارش فارس/
در حالی که روزنامه آرمان طی هفته‌های اخیر از جدایی اعتدالیون از اصلاح‌طلبان خبر می‌داد و حتی خبر عدم حضور رسمی حزب «اعتدال و توسعه» در ستاد انتخاباتی اصلاحات را منتشر کرد، روزنامه آفتاب‌یزد این اقدام را بازی اصولگرایان دانست.

درگیری روزنامه‌های اصلاح‌طلب بر سر حزب «اعتدال و توسعه» به پای اصولگرایان نوشته شد

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، در حالی که روزنامه آرمان طی هفته‌های گذشته خبر از اختلاف میان اعتدالیون و اصلاح‌طلب ها می‌داد و حتی گزارش هایی با عناوین «عبور از روحانی با رمز اعتدال» و «جدایی حامیان دولت از اصلاح‌طلبان» منتشر کرد، روزنامه آفتاب یزد در گزارشی این اختلافات را به گردن اصولگرایان انداخت و آن را حربه رقیب خواند.

 

روزنامه آفتاب یزد در گزارش امروز چهارشنبه 94/9/4 خود مدعی شد: جناح راستی‌ها که تا به امروز نتوانستند راه به جایی برند و حربه‌های قبلی‌شان در اختلاف‌افکنی میان اصلاح‌طلبان شکست خورد و پروپاگاندای آنها بعد از چند هفته پیاپی و تلاش بی‌وقفه ناباورانه خاموش شد، سرخورده از اختلاف‌افکنی در میان احزاب اصلاح‌طلب به فکر بازی دیگری افتاده‌اند. اکنون آنها می‌خواهند تمام هم و غم خود را بر این بگذارند تا بین همان‌هایی که تجربه خوب سال 92 را رقم زدند فاصله انداخته و به همین سبب است که این بار در تلاشند تا نیازشان برای اختلاف افکنی را از نمایش تضاد و تقابل بین دولت و اصلاح‌طلبان تامین کنند.

برای همین در حالی که 3 ماه مانده به انتخابات مجلس دهم، بنای ایجاد شائبه جدایی و عبور اصلاح‌طلبان از دلت را با شور و شوق خاصی در سر می‌پرورانند و دلشان به این موضوع خوش! که قرار است اختلافی بیندازند بین اصلاح‌طلبان و دولت...

 

واقعیت چیست؟

روزنامه آفتاب یزد در حالی از حربه اصولگرایان برای اختلاف افکنی میان اصلاح‌طلبان سخن می گوید که روزنامه آرمان در گفت و گویی که روز دوشنبه 94/9/2 با غلامعلی دهقان سخنگوی حزب اعتدال و توسعه انجام داد، اختلاف اعتدالیون با اصلاح طلب ها را بیش از پیش آشکار کرد.

دهقان در گفت و گو با این روزنامه اظهار کرد: ‌تصمیم گرفته‌ایم که رسما در ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان حضور نداشته باشیم، اما درمعرفی مصادیق با آنها تعامل خواهیم داشت.

وی همچنین گفت: آقای موسوی لاری اخیرا اعلام کرده‌اند با طیف لاریجانی رقابت می‌کنم نه شراکت، این در حالی است که ما اعتدالیون معتقدیم باید با طیف آقای لاریجانی به‌جای رقابت شراکت کنیم.

حتی شدت این اختلافات به حدی بود که صادق زیباکلام از این اقدام به عنوان «نسخه شکست اصلاح‌طلبان» نام برد.

وی در ابن باره نوشت: تنها راهی که اعتدال و توسعه می‌تواند به عنوان یک مجموعه اعتدالی به پیروزی اصلاح‌طلبان کمک کند این است که داخل جبهه اصلاح‌طلبان قرار داشته باشد.

 

مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است.

انتهای پیام/

 

http://fna.ir/H1D1L6

7428661
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است