استانی 04:52 - 30 مهر 1393
مشاور فرماندار رامسر:
مشاور امور بانوان فرمانداری رامسر گفت: ایمان به خدا و تقوا راه نجات خانواده‌ها در مقابل تاثیر مخرب ماهواره‌ها در زندگی امروز است.

تقوا راه نجات خانواده‌ها در مقابل تاثیر ماهواره است

فاطمه زرگریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رامسر با اشاره به نقش فاسدکننده ماهواره‌ در روابط خانواده‌ها بیان داشت: با وجود تمام آموزش‌ها، همایش‌ها و گفت‌وگوهای فراوانی که صورت می‌گیرد باز هم شاهد تاثیر مخرب ماهواره‌ در خانواده‌ها هستیم.

مشاور امور بانوان فرمانداری رامسر افزود: این نشان از این دارد که همه باید دست به دست هم دهیم تا قدمی در راه نابودی ماهواره‌ها برداریم. ایمان و تقوا تنها راه نجات و رستگاری است که خانواده‌ها باید توجه کافی و لازم در پاسداشت آن داشته باشند.

وی اظهار داشت: کودکان به والدین خود نگاه می‌کنند و از نحوه پوشش و گفتار و اخلاق آنها درس می‌گیرند؛ پس چه بهتر که تربیت اسلامی را فراموش نکنیم.

زرگریان اعلام کرد: آمارهای تاسف‌برانگیز طلاق، زوج‌هایی که چندین سال با هم زندگی و حتی کودکانشان بزرگ شده‌اند و یا زوج‌های جوانی که هنوز زیر یک سقف نرفته‌اند، نشان از  بی‌مبالاتی در اخلاق و روابط خانوادگی دارد.

مشاور امور بانوان فرمانداری رامسر گفت: در این راستا طرح تبسم مهر اجرایی شده که در این طرح به دختران و پسران جوان، آموزه‌های دینی اخلاقی و ارتباطی صحیح را آموزش دادیم.

وی افزود: در مدارس و حتی روستاهای دوردست، آموزش خانواده‌ها را انجام داده و پیگیری می‌کنیم.

این مسئول با بیان اینکه با کمک و همراهی بانوان روحانی و همچنین مشاوران زبردست، درصدد کمک به کسانی هستیم که دست یاری به سوی ما دراز کرده‌اند، تصریح کرد: فرهنگ نامناسب غرب که خودشان را عاصی کرده و به دنبال راه نجات می‌گردند را برای ما با روکش زرق و برق صادر کرده‌اند که برای مقابله با آن نیاز به هوشیاری خانواده‌هاست.

زرگریان در پایان یادآور شد: ایمان به خدا و تقوا راه نجات خانواده‌ها در مقابل تاثیر مخرب ماهواره‌ها در زندگی امروز است.

انتهای‌ پیام/86024/گ۲۰


5008732
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است