استانی 23:24 - 01 مهر 1393
نماینده مقام معظم رهبری در آمریکای لاتین عنوان کرد
نماینده مقام معظم رهبری در آمریکای لاتین گفت: امتیازهای اسلام موجب شده مردم کشورهای آمریکای لاتین به این دین گرایش پیدا کنند.

گرایش مردم آمریکای لاتین به اسلام

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن ربانی امشب در همایش «سفر از مسیحیت به اسلام» در مجتمع خاتم‌الانبیاء (ص) این شهر با اشاره به پیشتازی اسلام در جهان معاصر اظهار کرد: گرایش به اسلام به دلیل امتیازهای ویژه این دین الهی است که در دیگر مکتب‌ها دیده نمی‌شود.

وی به شکست «ایسم‌ها» پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دنیا اشاره کرد و افزود: امروز در تمام جهان اسلام مطرح است.

ربانی انقلاب اسلامی را در تمام دنیا اثرگذار خواند و بیان کرد: شخصیت‌های بسیاری در آمریکای لاتین برای امام (ره) و اسلام احترام قایل هستند.

نماینده مقام معظم رهبری در آمریکای لاتین، توحید را از امتیازهای اسلام دانست و تصریح کرد: توحید پس از نفی طاغوت، آمریکا و رژیم صهیونیستی پدید می‌آید.

وی با بیان اینکه اسلام یک خدا را معرفی می‌کند، گفت: پیامبران نماینده دین خداوند هستند و اختلافی بین پیامبران الهی وجود ندارد.

ربانی قرآن را معجزه جاوید اسلام عنوان کرد و یادآور شد: اسلام برای مردم دنیا دارای جاذبه است.

نماینده مقام معظم رهبری در آمریکای لاتین با اشاره به مسیحیت، اظهار کرد: احمقانه است فرد مسلمان بگوید مسیحی شدم، چراکه تمام مسلمانان مسیحیت را قبول دارند.

وی به تحمیل دو جنگ جهانی توسط مسیحیان به دنیا اشاره کرد و افزود: مسیحیان میلیون‌ها نفر سرخپوست را در آمریکای لاتین با یک دست شمشیر و در یک دست انجیل تحریف شده، کشتند. ربانی با تاکید بر افتخار به اسلام و مکتب قرآن، خاطرنشان کرد: اسلام بنیانگذار تمدن بشری است و مردم جهان اکنون نسبت به اسلام احساس نیاز می‌کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در آمریکای لاتین از استقبال مردم به‌ویژه دانشگاه‌های آمریکای جنوبی نسبت به اسلام خبر داد و بیان کرد: تفکر و احترام به دیگران از امتیازهای اسلام است.

وی با بیان اینکه اسلام جامعه متدین را پرورش می‌دهد، تصریح کرد: امتیازهای اسلام موجب شده مردم کشورهای آمریکای لاتین به این دین گرایش پیدا کنند.

ربانی به آثار انقلاب اسلامی ایران در آمریکای لاتین اشاره کرد و یادآور شد: مسیحیت خرافی دنیا را به آتش می‌کشد.

* اسلام دین واقعیت کامل است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در همایش مذکور گفت: صفات پیامبر (ص) برای تمام مردم قابل لمس و فیزیکی است.

فیروز فاضلی با بیان اینکه با صفات پیامبر (ص) می‌توان زندگی کرد، افزود: مشکل ما این است که قسمتی از واقعیت‌ها را بیان می‌کنیم در حالی که اسلام واقعیت کامل است.

به گزارش فارس، در همایش مذکور کتاب‌های «آشنایی با پولس قدیس»، «تحریف یا تغییر کتاب مقدس» و «تناقضات کتاب مقدس» رونمایی شد.


4783978
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است