بین‌الملل 20:00 - 04 مرداد 1396
واحد مرکزی خبر نوشت: تصویب تحریم های جدید ضد روسی در مجلس نمایندگان آمریکا، خشم مقامات روسیه را برانگیخته است.

س از آنکه طرح جامع تحریم های ایران روسیه و کره شمالی به تصویب مجلس نمایندگان آمریکا رسید واکنش مقامات روسیه با خشم و عصبانیتی بی سابقه همراه بود. به فاصله اندکی کنستانتین کاساچوف سناتور ارشد و رئیس کمیته بین الملل شورای فدراسیون روسیه از اقدامات عملی کشورش برای پاسخی محکم به آمریکا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رویترز و خبرگزاری اینترفاکس، سرگئی ریابکوف امروز با تاکید بر رویکرد مسکو در اتخاذ تصمیمات متقابل در برابر اقدامات خصمانه آمریکا تصریح کرد: روسیه بارها به آمریکا هشدار داده بود که مسکو هرگونه اقدامات خصمانه واشنگتن را تلافی خواهد کرد. مسکو از خویشتنداری در برابر آمریکا خسته شده است.



اظهارات ریابکوف در واکنش به اقدام شب گذشته مجلس نمایندگان آمریکا در تصویب بسته جدید تحریمها علیه روسیه صورت می گیرد.



معاون وزیر امور خارجه روسیه افزود: مسکو همچنان به دنبال راه هایی برای گفتگوی سازنده با آمریکاست.



خبرگزاری ایتارتاس همچنین گزارش داد که سرگئی ریابکوف در واکنش به موافقت مجلس نمایندگان آمریکا با طرح تشدید تحریم های یکجانبه علیه روسیه، ایران و کره شمالی گفت: مسکو تسلیم احساسات نخواهد شد و همواره به دنبال راه هایی برای حرکت در مسیر رو به جلو و سازش بر سر موضوعاتی است که برای این کشور حائز اهمیت است.



وی افزود: مسائل بسیاری وجود دارد و ما آماده همکاری هستیم.



سرگئی ریابکوف افزود: طرح تشدید تحریم ها که با اکثریت آراء در مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب رسید قرار است در سنای آمریکا مورد بررسی قرار گیرد، گمان می رود به سرعت در سنای آمریکا به تصویب برسد و به زودی در اختیار رئیس جمهور قرار خواهد گرفت.

5252


9298156
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» رسانه های لبنانی از حملات شدید هوایی ارتش صهیونیستی به مناطق مختلف استان «البقاع» در شرق لبنان خبر دادند.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» یوآوگالانت وزیر جنگ رژیم اشغالگر اسرائیل در سخنانی گفت که این رژیم نباید هیچ نقشی در مدیریت غزه پس از جنگ داشته باشد.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» نظامیان اسرائیل بامداد امروز با یورش به چندین شهر کرانه باختری 3 فلسطینی را شهید و حداقل 6 فلسطینی دیگر را مجروح کردند.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» در شرایطی که لبنان قصد دارد سازوکار بازگرداندن آوارگان سوری به کشورشان را بعد از یک وقفه 3 ساله از سر بگیرد، غربی ها با یک طرح توطئه آمیز جدید به دنبال ناکام گذاشتن تلاش ها در مسیر حل بحران آوارگان در لبنان هستند.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» وزارت دفاع طالبان اعلام کرد در پی سقوط یک فروند بالگرد ارتش در ولایت «غور» 1 نفر کشته و 12 تن زخمی شدند.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» نخست وزیر ارمنستان اعلام کرد که امیدوار است که از اتحادیه اروپا کمک نظامی دریافت کند و منتظر تصمیم اتحادیه اروپا برای گنجاندن ارمنستان در صندوق صلح اروپا است.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با انتقاد تند از عملکرد نتانیاهو در جریان جنگ غزه گفت که انعقاد توافق تبادل اسرا و بازگرداندن اسرای اسرائیلی از غزه بسیار مهمتر از عملیات نظامی است که ارتش اسرائیل در رفح انجام می دهد.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» صدها نفر در پاریس، پایتخت فرانسه در حمایت از فلسطین تجمع کردند.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» یک هیئت ارشد از حماس امروز در دیدار با دبیر کل حزب الله آخرین تحولات عرصه کل فلسطین و غزه را مورد بررسی قرار داده و بر وحدت موضع و ادامه تلاش ها جهت رسیدن به اهداف نبرد طوفان الاقصی و پیروزی در این نبرد تاکید کردند.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» مردم مغرب با برپایی تظاهراتی در پایتخت این کشور با محکوم کردن جنگ ویرانگر ارتش صهیونیستی علیه فلسطینیان خواستار جلوگیری از تهاجم نظامیان صهیونیستی به رفح شدند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است