وبگردی 21:15 - 04 بهمن 1393
مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتی چون: ارومیه به حق آبه‌اش رسید/ رهاسازی آب سد بوکان به سمت دریاچه ارومیه ، سکه یک میلیون و 43 هزار تومان/طلای 18 عیار 105 هزار تومان/دلار 3453 تومان ، بخش خصوصی ما هنوز بالغ نیست/ بهره‌برداری از سه طرح پتروشیمی به ظرفیت 1.4 میلیون تن تا پایان سال و... است



مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز شنبه منتشر شده است به شرح زیر است:



ارومیه به حق آبه‌اش رسید/ رهاسازی آب سد بوکان به سمت دریاچه ارومیه







 طبق مصوبه کارگروه احیای دریاچه ارومیه، تصمیم بر این بود که از بهمن‌ماه به تناسب ذخیره سدهای حوضه و میزان آورد رودخانه‌ها، 176 میلیون مترمکعب از آب سدها برای تثبیت آب دریاچه ارومیه رهاسازی شود که این امر امروز اتفاق افتاد.



سکه یک میلیون و 43 هزار تومان/طلای 18 عیار 105 هزار تومان/دلار 3453 تومان



http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/4/2907582_541.jpg



 بازار سکه امروز متأثر از بسته شدن اونس بر بهایی که نسبت به زمان کاری روز پنج شنبه افزایش داشت، ارزش سکه ها را تقویت کرد.



قیمت نفت به کمتر از قیمت فعلی برسد مشکلی برای اقتصاد پیش نخواهد آمد/ تحقق5.5 درصد از رشد اقتصادی


 نوبخت گفت: در برنامه پنجم از 12.2 درصد رشد سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده تنها 5.5 درصد آن محقق شد.



واردات خودروهای بدون گارانتی ممنوع!


ثبت سفارش واردات خودروهای سواری از ابتدای بهمن سال جاری به نمایندگی های معتبر شرکت های خارجی که در مرکز اصناف و امور بازرگانان معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت شده‌اند، محدود خواهد شد.



بخش خصوصی ما هنوز بالغ نیست/ بهره‌برداری از سه طرح پتروشیمی به ظرفیت 1.4 میلیون تن تا پایان سال



http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/2/2902243_607.jpg



 مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به اینکه خصوصی‌سازی عامل اصلی کندی توسعه طرح‌های پتروشیمی است، گفت: هم‌اکنون 67 طرح نیمه تمام از برنامه‌های چهارم و پنجم باقی مانده که از این تعداد 15 طرح بالای 60 درصد پیشرفت و سه طرح آنها با ظرفیت 1.4 میلیون تن تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.



آیفکس برپله 703 واحدی ایستاد

در پایان معاملات بازار فرابورس با 6 واحد افت به رقم 703 واحد رسید.



ارومیه به حق آبه‌اش رسید/ رهاسازی آب سد بوکان به سمت دریاچه ارومیه طبق مصوبه کارگروه احیای دریاچه ارومیه






 تصمیم بر این بود که از بهمن‌ماه به تناسب ذخیره سدهای حوضه و میزان آورد رودخانه‌ها، 176 میلیون مترمکعب از آب سدها برای تثبیت آب دریاچه ارومیه رهاسازی شود که این امر امروز اتفاق افتاد.



بارش باران و برف در تهران و سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور


 امروز بارش باران و برف در سواحل دریای خزر و شمال شرق رخ می دهد که فردا بارش های خفیف و پراکنده در سواحل دریای خزر و شمال شرق انتظار می رود.



افزایش ١٤ میلیارد مترمکعبی مصرف گاز کشور



http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/4/2906487_300.jpg



مصرف گاز کشور در ١٠ ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال با افزایش ١٤ میلیارد و ٣٠٠ میلیون مترمکعبی به بیش از ١٣٨ میلیارد مترمکعب رسید.






5691510
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» واژه ازدواج با خودش معنای زیادی را تداعی می‌کند؛ رسیدن، یافتن نیمه گمشده، عشق، محبت، تشکیل خانواده، اما انگار برای عده‌ای ازدواج دیگر این معنا را ندارد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» شبکه‌های اجتماعی این روز‌ها مانند کلینیک‌های تشخیصی و درمانی سرپایی از انواع درمانگران مجاز و غیرمجاز اشباع شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» خبرنگار حوادث استان گلستان که از ساعات ابتدایی گم شدن یسنا دیدار شاهد ماجرا بوده می‌گوید تحقیقات پلیس نقش بسیار مهمی در پیدا شدن این دختر چهار ساله ترکمن داشته است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» مرحوم آیت‌الله حاج‌آقا نصرالله شاه‌آبادی می‌فرمودند: همان طور که ائمه علیهم‌السلام در مقاماتِ عالیه نیازمند توسّل به مادرشان هستند، ما نیز در مقام سیر الی‌الله، نیازمند توسل به حضرت زهرا (س) هستیم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» وقتی در ماشین خودتان نشسته‌اید و با دیدن یک ماشین گران‌قیمت می‌گویید عجب ماشین خوبی، فکر نکنید کودک این حسرت را درک نمی‌کند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» با گسترش موج تحریم جهانی کالا‌های اسرائیلی توسط کشور‌های اسلامی و سایر حامیان فلسطین، اقتصاد صهیونیست‌ها در مرحله فروپاشی قرار گرفته است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کسانی که تا دیروز شعار زندگی برای زنان میدادند امروز به عنوان پیاده نظام مقابله با دانشجویان آمریکایی طرفدار شرافت قرار گرفته اند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» مساله اصلی این است که طرح آتش‌بس تضمینی برای پایان جنگ به‌طور دائم فراهم نمی‌کند. از سوی دیگر رژیم صهیونیستی ظاهرا قسم خورده است تا پایان کار همه اعضای حماس در غزه به بمباران ادامه دهد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» اگر والدین متوجه شدند کودکشان به دلیل اخبار منفی دچار هیجانات منفی شده است با او صحبت کنند تا احساس امنیت برایش ایجاد شود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» زنان سلبریتی غربی که در یک حرکت نمایشی در حمایت از اغتشاشگران اقدام به قیچی کردن موی خود کردند، حالا در برابر تعدی پلیس آمریکا به دانشجویان حتی احساس نگرانی هم نمی‌کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است