استانی 01:30 - 02 فروردین 1397
بندرعباس - مدیر ایمنی شرکت فولاد هرمزگان در خصوص انفجار در آزمایشگاه فولادسازی گفت: پس از بررسی ها علت حادثه نشتی گاز در ساختمان آزمایشگاه فولاد هرمزگان گزارش شد.

نشتی گاز علت انفجار در آزمایشگاه فولاد هرمزگان بود

به گزارش خبرگزاری مهر، صالحی بیان داشت: این حادثه ساعت ۱۵:۱۸دقیه عصر روز چهارشنبه در یکی از ساختمان های آزمایشگاه فولاد سازی شرکت فولاد هرمزگان اتفاق افتاده است.

وی  تعداد مصدومین این حادثه را ۴نفر دانست و عنوان کرد:  خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته و مصدومین به بیمارستان شهید محمدی اعزام شدند که حال همه آنها مساعد گزارش شده و مشکل خاصی نداشته و از بیمارستان مرخص شدند.

صالحی اضافه کرد: این حادثه در روند تولید شرکت فولاد هرمزگان خللی ایجاد نکرده و ‌تولید درکوره ها و خطوط ریخته گری این شرکت طبق روال عادی در حال انجام است.

مدیر ایمنی شرکت فولاد هرمزگان در پایان اظهار کرد: پس از بررسی های بعمل آمده علت حادثه نشتی گاز در این ساختمان بوده است وچند دیوار بیرونی ساختمان ازمایشگاه صدمه دیده و خوشبختانه ساختمان ازمایشگاه آسیب جدی ندیده است.

نفجار در آزمایشگاه فولاد هرمزگان ۷ مصدوم بر جا گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان از انفجار در آزمایشگاه شرکت فولاد هرمزگان خبر داد.

امیر حسن اسدی گفت: در ساعت ۱۶:۰۵ امروز، در پی گزارش ارسالی از محل حادثه، بلافاصله آمبولانس پایگاه اسلام آباد به محل فوریت اعزام شد.

وی اظهارداشت: متاسفانه این حادثه ۷ مصدوم داشت ۳ نفر از آنها با مشکل تنفسی به دنبال دود گرفتگی به صورت سرپایی در محل درمان شده و ۴ مصدوم دیگر توسط آمبولانس های شرکت فولاد کاوه و فولاد هرمزگان به بیمارستان منتقل شده اند.

دکتر اسدی در پایان با بیان اینکه بر اساس گزارشات ارسالی، خوشبختانه حال مصدومین وخیم نبوده و در حال حاضر تحت نظر هستند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه حادثه مذکور مهار شده و شرایط در حالت عادی قرار دارد.


9722374
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است