استانی 20:47 - 11 شهریور 1393
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از عزم بنیاد شهید و امور ایثارگران برای تصویب قوانین مربوط به ایثارگران در برنامه پنج ساله ششم‌ خبر داد.

عزم بنیاد شهید ‌برای تصویب قوانین باثبات برای ‌ایثارگران در برنامه پنج ساله ششم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدحسن موذنی در آیین اختتامیه همایش دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر و استعدادهای درخشان و ممتازین و برگزیدگان المپیاد کشور در تبریز اظهار کرد: اسلام دین با نشاطی است و خشونت در آن جایگاهی ندارد، بلکه عده‌ای می‌خواهند با ترویج خشونت چهره اسلام راخشن جلوه دهند.

وی از عزم بنیاد شهید و امور ایثارگران برای تصویب قوانین مربوط به ایثارگران در برنامه پنج ساله ششم با امتیازات بالاتر و پشتوانه اجرائی، ثبات و نقاط قوت بیشتر و جایگاهی روشن‌تر از قوانین موجود در برنامه پنجم، با رایزنی و تبادل نظر با ایثارگران خبر داد و گفت: دولت تدبیر و امید مصمم بر ارائه خدمات بیشتر و بهتر به خانواده‌های شاهد و ایثارگر است.

‌موذنی از وجود 80 هزار دانش‌آموز و 6 هزار نخبه شاهد و ایثارگر در کشور خبر داد و افزود: بنیاد ظرفیت ارزنده‌ای در اختیار دارد که باید با توسل به اهل بیت و شهداء از این ظرفیت برای تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره گیرد.


4631768
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است