ورزشی 02:00 - 09 بهمن 1398
ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: نمی توان گفت تیم ایران در مسابقات کسب سهمیه تیمی المپیک بد بود بلکه به نظرم واقعا شانس با ما یار نبود.

نیما عالمیان: تیم ایران در مسابقات سهمیه المپیک بد بازی نکرد/ شانس با ما یار نبود

نیما عالمیان در گفتگو با ایسنا درباره ی شکست مقابل اسلوونی در مسابقات تنیس روی میز پرتغال و از دست دادن سهمیه تیمی المپیک بیان کرد: عملکرد تیم خوب بود و اگر بازیها را دیده باشید، واقعا شانس با ما یار نبود. در بازی دوبل امتیازی که ما گرفته بودیم داور به نفع آنها در نظر گرفت که همین مسئله باعث شد بحثی پیش آید.

 او در مورد عملکرد خود  در بازی انفرادی نیز گفت: من با نفر اول اسلوونی بازی کردم. دارکو اخیرا قوی شده است و رنکینگ چهلم دنیا است. البته می توانستم در آن بازی برنده باشم اما نشد. حمیدرضا طاهر خانی هم  همه فکر می کردند راحت می بازد اما بازی آنها به گیم پنجم کشیده شد و خوب کار کرد.

عالمیان در پاسخ به این پرسش که پیش بینی می‌کرد دیدار برابر اسلوونی را واگذار کنند، تصریح کرد: پیش بینی می کردیم ببازیم چون اسلوونی در رنکینگ فدراسیون جهانی تیم پانزدهم است و ما بیست  و هفتم. بنابراین چرا نباید پیش بینی می کردیم که می بازیم(با خنده ).

او ادامه داد: اسلوونی  تیم قوی بود که بعد از آن هند را هم شکست داد. البته تیم هند را راحت تر شکست داد چون بازی ها در دیدار با ما بسیار نزدیک بود. اما خب نشد ما پیروز شویم و شاید ما کمتر از آنها تلاش کردیم. به نظرم سر یکی، دو امتیاز حذف شدیم و نمی توان گفت عملکرد ما بد بود.

عالمیان با اشاره به در پیش بودن بازی انفرادی کسب سهمیه المپیک گفت: تمام تلاشمان را می کنیم در مسابقات انفرادی، سهمیه المپیک را بگیریم. چند مسابقه تدارکاتی از جمله رقابتهای اسپانیا، پرتغال و مجارستان را هم در نظر داریم که شرکت کنیم تا برای مسابقات کسب سهمیه آماده شویم و آنجا بتوانیم سهمیه المپیک را بگیریم.

 انتهای پیام


10367443
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شانس ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس بسیار کم است و باید در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ به عنوان آخرین تورنمنت برای کسب سهمیه، عملکردی متفاوت داشته باشد و در اکثر مسابقاتش برنده از زمین خارج شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی و عضو کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی از لیست داورانی که شانس قضاوت در المپیک را داشت، کنار گذاشته شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره باخت سرخپوشان برابر آلومینیوم و حذف از رقابت‌های جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نوذر رودنیل کارشناس داوری درباره قضاوت عرب براقی در بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران»  امین میرزازاده گفت: تلاش می‌کنم با خوشرنگ‌ترین مدال المپیک دل مردم را شاد کنم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است