استانی 16:19 - 31 فروردین 1397
امام جمعه رفسنجان:
رفسنجان - امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه ارتش و سپاه در سازندگی کشور نیز کارهای بزرگی را انجام دادند، یادآور شد: امروز بزرگترین پروژه های اقتصادی کشور را سپاه امکان انجام آن را دارد.

امروز سپاه امکان انجام بزرگترین پروژه های اقتصادی کشور را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته رفسنجان با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: خانواده باید محوریت تقوا را در زندگی داشته باشد چرا که اگر انسان تقوا داشته باشد همه چیز را دارد.

وی با بیان اینکه بی تقوایی در جامعه می تواند خسارت بار باشد، افزود: ضعف ایمان و تقوا در جامعه زیانبار است. انسانهای بی تقوا قابل اعتماد نیستند چرا که منافع خود را بر منافع جامعه ترجیح می دهند.

وی بیان کرد: وهابیت خبیث و ایادی آنها در منططقه زمینه را برای سلطه کفار و ظالمان در جامعه اسلامی فراهم کرده و می کنند و مسلمانان ناآگاه را به جان هم می اندازند و سود آن را صهیونیست بین الملل و آمریکای جنایتکار می برد.

رمضانی پور خاطرنشان کرد: ما با تکیه بر داشته هایمان که یکی از آنها توان نیروی انسانی است و اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب همیشه بر آن تاکید دارند برای همین فکرهای خوب جامعه است. دشمن بدنبال این است که ما را در همه زمینه ها بخصوص مسائل اقتصادی به زمین بزند. بالاترین سرمایه اراده، فکر، نیت و تصمیم کار اقتصادی انجام دادن است.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه امروز سایه ولایت که بر سر همه ما است، امت خداجو، جوانان باانگیزه و سرزمین غنی داشته های ما است، افزود: با این داشته ها می توانیم جامعه ایمانی و باتقوا بسازیم.

رمضانی پور در خطبه دوم نماز با تبریک اعیاد شعبانیه، ولادت با سعادت حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام سجاد(ع) با گرامیداشت روز پاسدار، اظهار کرد: امام راحل(ره) می فرمایند پاسداران آیینه مجسم مظلومیت و رشادتهای ملت بزرگ ایران اسلامی هستند. هفتاد روز از پیروزی انقلاب نگذشته بود که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت ماه تاسیس شد.

وی با بیان اینکه سپاه برکات زیادی برای نظام داشته است، عنوان کرد: امام خمینی(ره) بسیار آینده نگر بودند لذا هم ارتش و هم سپاه را تاسیس کردند و درود بر هوشمندی و ذکاوت و تدبیر که چنین اقتداری را در کشور ایجاد کردند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه ارتش و سپاه در سازندگی کشور نیز کارهای بزرگی را انجام دادند، یادآور شد: امروز بزرگترین پروژه های اقتصادی کشور را سپاه امکان انجام آن را دارد.

وی با اشاره به اینکه صدها پروژه دیگر از جمله تونل‌سازی که ما وابسته به خارج از کشور بودیم قرارگاه خاتم بدون منت کار انجام می‌دهد، افزود: در دریافت طلب‌شان از دولت صبر می‌کنند چون سپاه متعلق به این ملت و نظام است و برای خدمت‌رسانی فعالیت می‌کند.

رمضانی پور همچنین روز جانباز را نیز گرامی داشت و گفت: ضمن ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به پیشگاه جانبازان، از خانواده معظم جانبازان هم همسر و هم فرزندان که با صبوری زیاد به خدمت آنها اقدام می کنند که قطعا در پیشگاه خداوند ماجور هستند قدردانی می کنم.

وی به سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به طبس در ۵ اردیبهشت سال ۵۹ و رسوایی بزرگ آمریکا اشاره و بیان کرد: در این حادثه امداد الهی را مشاهده کردیم در اینکه خدا شن های بیابان و صحرای طبس را مامور کرد در آن شب جلوی تجاوز آشکار آمریکا را به کشور بگیرند و این عبرت بزرگی برای دشمنان شد و ایمان و اعتقادات ما را بیشتر کرد که خداوند پشتوانه این نظام و انقلاب است به شرطی که ما نیز پای انقلاب بمانیم.

وی در ادامه با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ مهندس خوب و ارزشمند در شهرستان داریم، افزود: ما خواستار استقلال نظام مهندسی شهرستان هستیم چرا که پولی که مردم بابت نظام مهندسی می دهند به حساب استان ریخته می شود و مبلغ ناچیزی از آن را به رفسنجان می دهند و این وادادگی محض است و باید جلوی این کار گرفته شود.

امام جمعه رفسنجان خواستار ثبات بازار ارز شد و تصریح کرد: باید جلوی افراد سودجو گرفته شود و جای تشکر دارد که در این چند روز توانسته شده مدیریت شود. ثبات در مسائل پولی و ارزی به نفع همه از جمله دولت، مجلس، سرمایه گذار، تولید کننده و ... است.

رمضانی پور فرهنگ سازی در خصوص استفاده از کالای ایرانی را ضروری دانست و ابراز داشت: حمایت از کالای ایرانی باعث افزایش ثروت ملی، ایجاد اشتغال فراوان، افزایش کیفیت تولیدکنندگان، کاهش تورم، کنترل نقدینگی، حرکت در مسیر رفاه عمومی، رشد و توسعه اقتصادی کشور، کاهش آسیبهای اجتماعی، جلوگیری از تهاجم فرهنگی، ایجاد توان مقابله با تحریمهای اقتصادی دشمنان می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: دشمنان میلیاردها هزینه می کند که در کشور نفوذ کند از جمله نفوذ فردی که ساده ترین شکل است، نفوذ اقتصادی، نفوذ امنیتی، نفوذ سیاسی، نفوذ فکری، نفوذ جریانی و نفوذ سایبری.

وی با اشاره به نفوذ سایبری توضیح داد: تلگرام که هیچ نفعی برای ما نداشته است بلکه خسارتهای زیادی متوجه ملت ما شده لذا باید از تلگرام خارج شد و باید تشکر کرد از دولت، صدا و سیما و دیگر دستگاهها که از پیام رسان داخلی استفاده کردند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: اگر بخواهیم بخوبی عمل به وظیفه کرده باشیم همه از جمله مسئولان، باید قلب خود را تعمیر کنیم که حرکت آفرین خواهد بود.

رمضانی پور با اشاره به حضور وزیر اقتصاد و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس به رفسنجان در روز گذشته، خاطرنشان کرد: نشست با فعالان اقتصادی شهرستان حائز اهمیت بود و ما می خواهیم مصوبه ای از این سفر برای شهرستان بویژه در بخش کشاورزی حاصل شود.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری‌هایی که انجام شده که روز گذشته افتتاح شد توضیح داد: این کارها از چند سال قبل است که جا دارد از ملانوری فرماندار سابق و آذین نماینده سابق که خیلی تلاش کردند قدردانی کنیم و البته پیگیری‌های انارکی‌محمدی نماینده فعلی و فرماندار فعلی هم دخیل بوده تا این کارها نتیجه دهد و هم کارهای بزرگ دیگری در راه است.

رمضانی‌پور اضافه کرد: ما انتظارمان این است که کارخانه فروکروم که روز گذشته افتتاح شده تمام اشتغالش از رفسنجان باشد همچنین مسؤولان تولیدکنندگان را حمایت کنند.


9752469
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است