استانی 15:13 - 08 فروردین 1394
طی یک هفته تعطیلات نوروزی در بویراحمد صورت گرفت
رئیس کمیته نظارت و تنظیم بازار سفرهای نوروزی بویراحمد تعداد تخلفات طی یک هفته بازرسی از اصناف شهرستان را 289 مورد عنوان کرد و گفت: تخلف صورت گرفته از اصناف شهرستان افزون بر 325 میلیون ریالی برآورد شده است.

289 مورد تخلف صفی در بویراحمد با 325 میلیون ریال جریمه

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید نادر موسوی‌قوام‌آباد ظهر امروز در جمع خبرنگاران به برنامه‌ها و اقدامات کمیته تنظیم بازار شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: به منظور نظارت بر عملکرد واحدهای خدمات‌رسان در سطح شهرستان پنج جلسه با حضور اعضای دستگاه‌های مربوطه اعم از دامپزشکی، اماکن نیروی انتظامی، مرکز بهداشت، تعزیرات حکومتی، شهرداری یاسوج، تعاون روستایی، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی و گردشگری برگزار شد.

رئیس کمیته نظارت و تنظیم بازار سفرهای نوروزی بویراحمد از اجرای گشت‌های مشترک و بازدید میدانی از صنوف سطح شهر و بین‌راهی خبر داد و گفت: دستگاه‌های عضو ستاد با آمادگی هر چه تمام‌تر بر بازار نظارت جدی دارند.

این مسئول بر نظارت بیشتر بر صنوف بین‌راهی در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت: مسیرهای بین‌راهی شهرستان شامل مسیر اکبرآباد به دشتروم به تنگاری، مسیر شماره دو دشتروم - تنگاری به سمت کوشک تنگ آب سپید، مسیر جاده شیراز، بنسنجان به تنگ گنجه‌ای، بنسنجان به سمت فرودگاه است که بازرسی‌ها به صورت منظم برگزار و در صورت مشاهده هرگونه تخلف تذکرات و برخورد لازم اعمال می‌شود.

رئیس اتاق اصناف بویراحمد به تخلفات صنفی تعطیلات نوروزی در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: در یک هفته گذشته از تعطیلات طی بازرسی‌های اعضای کمیته نظارت بر بازار تعداد صنوف بازرسی شده چهار هزار و 508 مورد، تشکیل پرونده 263 مورد و تخلفات با 289 مورد به ارزش ریالی را افزون به 325 میلیون ریال بوده است.

موسوی قوام‌آباد عمده تخلفات واحدهای صنفی در شهرستان بویراحمد را گرانفروشی، کم‌فروشی و عدم درج قیمت و رعایت نکات بهداشتی عنوان کرد و گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته بیش از دو تن مواد غذایی شامل انواع نوشیدنی‌ها، شیرینی، سوسیس، کالباس، شربت، کمپوت و کنسرو معدم شد.

رئیس کمیته نظارت و تنظیم بازار سفرهای نوروزی بویراحمد با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته از معدوم کردن 550 کیلوگرم مرغ، ماهی، و گوشت قرمز توسط دامپزشکی شهرستان خبر داد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به توزیع میوه در 23 مکان در اوایل نوروز در سطح شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: توزیع میوه در شهرستان با همکاری تعاون روستایی صورت گرفته که در حال حاضر در پنج مکان نیز توزیع می‌شود.

انتهای پیام/82011/گ30


6106807
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است