ورزشی 17:49 - 23 آذر 1397
سرمربی تیم فوتبال سایپا از لزوم تقویت تیمش در تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر گفت.

دایی: در آبادان مستحق حداقل یک امتیاز بودیم

به گزارش ایسنا، علی دایی پس از باخت تیمش برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری گفت: فکر می‌کنم مستحق کسب یک امتیاز بودیم. به خاطر اشتباهاتمان در نیمه دوم، دو گل خوردیم. قبل از گل خوردن، چند موقعیت صد درصد را از شش قدم بیرون زدیم. نیمه اول را خوب شروع کردیم و بهتر از حریف بودیم. در نیمه دوم، صنعت نفت از اشتباهات ما استفاده کرد. گل اول حریف، روی اشتباه مدافع و گل دوم هم هدیه ما به این تیم بود. اگر توجه کنید خیلی تلاش کردیم. متاسفانه نتوانستیم برخلاف تلاش زیادی که کردیم، موفق شویم.

او ادامه داد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی داشته باشیم اما تیم هفته قبل نبودیم و با اشتباهاتی که داشتیم به راحتی باختیم.

سرمربی سایپا درباره تقویت تیمش در نیم فصل دوم، گفت: باید تیم تقویت شود. ما چهار، پنج بازیکن مصدوم داریم. به بازیکن جوان روی آوردیم و تا این بازیکن جوان پخته شود ما سختی می‌کشیم. در نیم فصل، نقاط ضعف خودمان را جبران می‌کنیم تا تیم را خیلی بهتر آماده کنیم.

دایی درباره برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر هم گفت: مطمئنا باید از الان زمین خرمشهر را آماده کرد. این یک بدعت خوب است اما اگر امکانات خوب باشد. متاسفانه چند روز قبل از مسابقه زمین چمن را رنگ می‌کنند. به احترام خرمشهر باید بازی خوبی از تمام جهات داشته باشد. باید سخت افزار مناسب باشد تا هر دو تیم خوب بازی کنند. ما مدیون شهرهای مرزی هستیم که هشت سال مقاومت کردند. استحقاق این مردم بیش از این‌هاست. اگر خدای نکرده اتفاقی بیفتد، ساکنان شهرهای مرزی در خط مقدم قرار دارند.

او درباره سرنوشت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا نیزگفت: آرزو می‌کنم تیم ملی موفق شود. ما رقبای قدرتمندی داریم. ما بهترین تیم آسیا هستیم و با حضور تیم‌های قدرتمند دیگری مثل ژاپن، استرالیا، امارات و کره جنوبی می‌توانیم قهرمانی را از آن خودمان کنیم.

انتهای پیام


9999805
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سایت فوتی رنکینگ سهمیه ایران را در مسابقات باشگاهی ۲۰۲۴-۲۰۲۵ آسیا را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ایمانعلی‌زاده گفت: آینده‌سازان کشتی فرنگی در جام تختی مبارزه می‌کنند و تیم ملی امید را در این رقابت‌ها انتخاب می‌کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: برند معنوی قابل عرضه در هیچ بورسی نیست، اما متاسفانه این برند را فروختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با انجام ۷ بازی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود و تیم پرسپولیس به مصاف آلومینیوم می‌رود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است