ورزشی 08:49 - 22 آبان 1395
سرمربی نامدار ایتالیایی عنوان کرد پیشنهاد هدایت تیم‌ ‌ملی این کشور را رد کرده است تا ونتورا روی نیمکت لاجوردی‌پوشان بنشیند.

کاپلو: پیشنهاد تیم ملی ایتالیا را رد کردم

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از فیفا، نیمکت تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا بعد از یورو 2016 دستخوش تغییر شد و آنتونیو کونته از هدایت این تیم کنار رفت. در این مدت گزینه‌های زیادی مطرح شد تا اینکه جامپیرو ونتورا از بین گزینه‌ها به عنوان سرمربی ایتالیا انتخاب شود.

فابیو کاپلو در این زمینه عنوان کرد: بعد از یورو فدراسیون فوتبال ایتالیا با من تماس گرفت و پیشنهاد کار در این تیم را به من داد ولی تصمیم گرفتم این پیشنهاد را رد کنم. خودم را مناسب حضور روی نیمکت ایتالیا نمی‌دیدم. برای ونتورا آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم در کارش برای صعود به جام جهانی روسیه موفق باشد.

کاپلو با میلان چهار بار قهرمان سری A  شد و  قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را نیز در کارنامه مربیگری خود ثبت کرد. او در پایان اظهار کرد: همه فکر می‌کنند صعود به جام جهانی آسان است ولی فوتبال ملی این‌طور نیست. هیچ تیم آسانی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی وجود ندارد. 

تیم‌ ‌ملی ایتالیا در حال‌ حاضر بعد از اسپانیا در رده دوم گروه G انتخابی جام جهانی قاره اروپا قرار گرفته است. آنها باید در بازی پیش روی خود برابر لیختن‌اشتاین به میدان بروند که بعید به نظر می‌رسد آبی‌ها کار سختی برای برد داشته باشد.

انتهای پیام


8325731
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است