استانی 23:31 - 26 تیر 1396
اراک- دهمین نمایشگاه ملی عکس مدارس طبیعت با هدف آگاه سازی و جلب گرایش کودکان و نوجوانان به حفظ و مراقبت از محیط زیست، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در اراک گشایش یافت.

نمایشگاه ملی عکس مدارس طبیعت در اراک گشایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، این نمایشگاه روز دوشنبه با هدف آشنا کردن جامعه با مدرسه طبیعت و گرایش بیشتر کودکان و نوجوانان به حفظ و مراقبت از طبیعت و محیط زیست، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اراک برپا شد.

براساس این گزارش در این نمایشگاه ۵۰ اثر از عکاس هنرمند پوریا قلیچ خانی با موضوع مدرسه های طبیعت سراسر کشور، در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

گفتنی است این نمایشگاه به همت دفتر مشارکت های مردمی سازمان محیط زیست کشور، مدرسه طبیعت، اداره کل حفاظت محیط زیست و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی دایر شده است .

به گفته سعید محمودی، مدیرکل محیط زیست استان مرکزی، مدرسه طبیعت از سه سال گذشته در ایران شکل گرفته و در این مدت ۴۸ مدرسه در مناطق مختلف کشور ایجاد شده است.

قابل ذکر می باشد این نمایشگاه تا چهارشنبه ۲۸ تیرماه جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در محل پارک آزادی اراک-مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی، میزبان علاقمندان و دوستداران محیط زیست است.


9269523
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است