اقتصادی 12:28 - 09 شهریور 1394
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از کاهش ۵۰۰ تومانی قیمت مرغ در بازار خرده فروشی خبر داد.

قیمت جدید مرغ و ماهی در بازار

به گزارش افکارخبر،  مهدی یوسف‌خانی از افت ۵۰۰ تومانی قیمت مرغ در چند روز اخیر خبر داد و اظهار داشت: قیمت این کالا در روزهای اخیر از ۷۵۰۰ تومان هفته گذشته به ۷۰۰۰ تومان کاهش یافته است.



وی اضافه کرد: قیمت هرکیلوگرم مرغ تحویل به واحدهای صنفی ۶۵۰۰ تومان، درب کشتارگاه ۶۴۰۰ تومان و در میدان بهمن نیز ۶۲۰۰ تومان است.



به گفته یوسف‌خانی، قیمت این کالا تا ۱۰ روز آینده ثابت خواهد ماند و هیچ‌گونه افزایش یا کاهشی در این زمینه رخ نمی‌دهد.



وی همچنین قیمت انواع ماهی را نسبت به هفته قبل بدون تغییر و بدین شرح اعلام کرد: َشیرجنوب ۲۴ هزارتومان، کپور ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان، قزل‌آلا ۱۶ هزارتومان، شیر نیزه‌ای ۱۴ هزارتومان، تیلاپیا ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان، آمور جنوب ۲۲ هزارتومان، آزاد دزفولی ۸ هزارتومان، حلوا سیاه ۲۲ هزار تومان و حلوا سفید ۶۰ هزار تومان.


6984963
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» نتایج یک نظرسنجی بین المللی نشان می دهد که جدایی کامل اقتصادی از چین برای کشورها "اگر نگوییم غیرممکن، دشوار" است چرا که قدرت اول اقتصاد آسیا همچنان یک "تامین کننده حیاتی" برای بسیاری از نقاط جهان محسوب می شود.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» 4 ضلعی رکود متشکل از نرخ بهره مثبت، حذف شوک گونه ارز ترجیحی، مدیریت بازار ارز غیررسمی و وضع مالیات های جدید، اگر چه تبعاتی از جمله افزایش بیکاری را به دنبال دارد اما از طرفی می تواند منجر به ایجاد منافعی برای حداقل بگیران شود.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» نماینده مردم بهشهر در مجلس گفت: در مورد اخیر که حمله موشکی ایران به سرزمین های اشغالی فلسطین را شاهد بودیم؛ در روزهای اول دلار به 69 هزار تومان هم رسید اما اکنون دلار به پله 56 هزار تومان برگشته است.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» دستورالعمل اسقاط خودرو های فرسوده جهت واردات و تولید انواع خودرو موضوع ماده (10) قانون ساماندهی صنعت خودرو ابلاغ شد.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» یارانه 300هزارتومانی دهک های چهارم تا نهم ساعت 24 امشب 30 اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با اشاره به ورود 10 فروند کشتی حامل نهاده دامی به بندر امام (ره) در دو ماهه نخست سال جاری گفت: بازار نهاده های کشور تا شش ماه آتی در آرامش کامل به سر خواهد برد.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر نیرو گفت: سد «قیزقلعه سی» که به دست مهندسان و پیمانکاران ایرانی ساخته شده است نمادی از دوستی و مودت بین مردم دو کشور ایران و آذربایجان است که با حضور روسای جمهور دو کشور به بهره برداری می رسد.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: در سال 1402 از محل تفاهم نامه های صندوق با دستگاه های اجرایی تخصصی، بیش از 60 هزار شغل خرد و کوچک در کشور ایجاد و یا تثبیت شده است.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که در گذشته تامین مالی عرصه تولید و زیرساختی، منحصر به ارائه تسهیلات بانکی بود و عملا بازار سرمایه نقش کمرنگ داشت که در قانون تامین مالی تولید و زیرساخت ها به موضوع استفاده از ظرفیت بازار سرمایه توجه شده...
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون از طراحی بسته خدمات تخصصی ویژه تعاونی های صادرات گرا در این صندوق خبر داد.مهمترین ویژگی بخش تعاون توانمندسازی مردم برای حضور در عرصه ها و فعالیت های اقتصادی است .

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است