استانی 01:47 - 01 مرداد 1397

اجرای پروژه‌های مقابله با کم‌آبی در استان بوشهر سرعت می‌گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر یکشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر در دیلم اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌ها در نقاط مختلف استان بوشهر تلاش گسترده‌ای داشته‌ایم.

وی به ظرفیت‌های بالای شهرستان دیلم در زمینه‌های مختلف از جمله گردشگری و تجارت و بازرگانی اشاره کرد و ادامه داد: باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال و درآمدزایی به خوبی استفاده شود.

استاندار بوشهر نرخ بیکاری ۲۰ درصدی را شایسته مردم شهرستان دیلم ندانست و تصریح کرد: برنامه‌های مهمی برای توسعه اشتغال و کارآفرینی و کاهش نرخ بیکاری در شهرستان دیلم در دستور کار داریم.

وی ادامه داد: شهرستان دیلم ظرفیت بالایی در حوزه کشاورزی، آبزی‌پروری دارد و استقرار و فعال‌سازی منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر نقش مهمی در توسعه اشتغال و کاهش بیکاری دارد.

گراوند یکی از مهمترین مشکلات استان بوشهر را کمبود منابع آبی دانست و اضافه کرد: اکنون در بسیاری از نقاط استان به ویژه در شهرستان دشتستان شاهد کمبودهایی در زمینه تامین آب مورد نیاز هستیم.

وی بر لزوم تسریع در حل بحران تامین آب آشامیدنی استان تاکید کرد و افزود: با صدور مجوز لازم از وزارت نیرو، آب‌شیرین‌کن پنج هزار متر مکعبی دیلم با همکاری شرکت نفت فلات قاره اجرا می‌شود.

استاندار بوشهر به تلاش دشمنان برای ایجاد مشکلات اقتصادی در سطح کشور و ایجاد فاصله بین مردم و نظام اشاره کرد و گفت: دشمنان در راستای ایجاد حس بدبینی و فاصله انداختن بین مردم و مسئولان از ایجاد فضای روانی و جنگ اقتصادی استفاده می‌کنند.

وی با تاکید بر لزوم تقویت اتحاد و انسجام و تحقق مطالبات مردم خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان در جایگاه‌های مختلف باید با تصمیمات قاطعانه و مبارزه با فساد، رانت و گسترش عدالت و پاسخگویی به خواسته‌های مردم بدخواهان نظام را ناکام بگذارند.


9850421
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است