سیاسی 13:15 - 31 تیر 1393

تهران/ واحد مرکزی خبر/ اجتماعی 1393/04/31

رئیس ستاد قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، برنامه های روز جهانی قدس امسال را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، رمضان شریف در نشست خبری با تسلیت به مناسبت کشتار دسته جمعی مردم غزه، آشکار شدن توان مقاومت و افول رژیم صهیونیستی را از بزرگترین دستاوردهای روز جهانی قدس عنوان کرد.

وی در ادامه زنده و پویا شدن مساله‌ فلسطین و جلوگیری از به فراموشی سپرده شدن آن ، قرار گرفتن دین و آموزه‌های دینی به عنوان تکیه گاه مردم فلسطین، حمایت افکار عمومی از آرمان فلسطین، بازگشت روحیه‌ اعتماد به نفس به مردم فلسطین، ظهور رهبران شایسته و تاثیرگذار در روند حرکت ملت فلسطین علیه رژیم صهیونسیتی و ایجاد انگیزه و روحیه‌ مقاومت در جامعه فلسطینی به ویژه در نسل‌های سوم و چهارم را از دیگر دستاوردهای نامگذاری روز جهانی قدس خواند .

شریف گفت: محصور شدن رژیم صهیونیستی در محدوده‌ سرزمین‌های اشغالی و دست کشیدن از استراتژی از نیل تا فرات، تحمیل شکست‌های نظامی خفت‌ بار به عنوان مهمترین ابزار امنیتی رژیم صهیونیستی ، بسترسازی برای بیداری ملت‌ها و ظهور نهضت‌های اعتراضی علیه نظام سلطه‌گر ، افول رژیم صهیونیستی و حامیان آن ، شفاف شدن و مشخص شدن جبهه حامیان واقعی مساله فلسطین از دیگر دستاوردهای نامگذاری روز جهانی قدس است .

وی همچنین به بیان مهمترین اقدامات ستاد مرکزی قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در روز جهانی قدس پرداخت و افزود: این ستاد با تشکیل ستاد داخلی برای تهران و شهرستان‌ها مشخص کرده است که در 80 نقطه از کشورهای مختلف از دورترین تا نزدیکترین کشورها راهپیمایی‌ها و هم اندیشی‌هایی در حمایت از روز قدس در 5 قاره جهان برگزار شود و در ایران هم این مراسم در 770 شهر کشور از مساجد اصلی به سمت میعادگاههای نماز جمعه برگزار خواهد شد.

شریف ادامه داد: برای پوشش خبری این روز، سه هزار و 300 خبرنگار داخلی و خارجی که 210 تن از آنها از عکاسان و خبرنگاران خارجی و بقیه از داخل هستند درخواست داشتند و ایستگاه‌های فرهنگی در طول مسیر راهپیمایی به فعالیت خواهند پرداخت.

رئیس ستاد مرکزی قدس و انتفاضه گفت: فردا چهارشنبه هم گردهمایی سینماگران در فرهنگسرای شفق و همچنین گردهمایی هنرمندان در تالار اندیشه برگزار می شود .

شریف در ادامه به تعبیه صندوق‌های کمک به مردم غزه در طول مسیر‌های راهپیمایی اشاره کرد و افزود: رئیس ‌جمهور به وزرا دستور داده‌ است که کمک رسانی‌های لازم برای مردم غزه داشته باشند که ما امیدواریم علاوه بر این کمک‌ها مردم نیز با حمایت‌های خود به مردم غزه کمک کنند.

وی همچنین به دیدار اعضای این ستاد با مراجع تقلید و اعزام بیش از 50 تن از سخنرانان سطح ملی به شهرهای پرجمعیت برای سخنرانی در این روز اشاره کرد.

شریف گفت:: مراسم روز جهانی قدس ساعت 10 و 30 دقیقه صبح روز جمعه در تهران با شعار محوری quotation mark روز جهانی قدس تمرکز بر آرمان فلسطین، پشتیبانی از مردم غزه، برائت از فتنه صهیونیستی داعش و بیزاری از رژیم اشغالگر قدس quotation mark شروع می‌شود و در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها به صورت محلی تصمیم‌گیری خواهد شد.


4297273
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: پترشیمی ها با وجود اینکه گاز را با قیمت یارانه ای دریافت می کنند حاضر به پرداخت همین هزینه محدود هم نیستند.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» چهارصد و چهل و چهارمین شماره هفته نامه خط حزب الله، با عنوان «کدام مجلس در رأس امور است؟» منتشر شد.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» نمایندگان مجلس این هفته 3 روز جلسه علنی داشتند که با تعطیلی شنبه ها و همچنین معافیت مالیاتی شرکت های دولتی موافقت کرده و پرونده هایی را نیز برای بررسی به قوه قضائیه ارسال کردند.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز جهت تأمین نظر شورای نگهبان جداول لایحه بودجه 1403 را اصلاح عبارتی و یا محتوایی کردند و به تصویب رساندند.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گفت: بنا به مصوبه هیئت دولت ارز حاصل از صادرات فعالان صنایع دستی در اختیار خودشان قرار می گیرد.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر کار گفت: نرخ بیکاری در 7 استان زیر 7 درصد است و دولت در کاهش نرخ بیکاری رکورد تاریخی ثبت کرد.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به اتمام رسیدگی به طرح الزام به ثبت رسمی اموال غیرمنقول در مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح از تخلفات مختلف در حیطه اموال غیرمنقول جلوگیری و آثار و برکات آن در کشور مشاهده شود.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر اقتصاد از تصویب اصلاح آیین نامه رفع تعهدات ارزی صادر کنندگان خبر داد.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» محمدباقر قالیباف در جلسات علنی هفته جاری مجلس به علت بیماری غایب بود.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» با پیگیری و ورود دیوان محاسبات کشور به موضوع مددجویان جامانده سازمان بهزیستی از دریافت مستمری، مستمری فروردین ماه این مددجویان پرداخت می شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است