استانی 15:25 - 30 فروردین 1393
حجت الاسلام صالحی منش خبر داد:
قم - خبرگزاری مهر: استاندار قم گفت: وجوه حاصل از انصراف افراد از دریافت یارانه نقدی در هر استان صرف عمران و آبادانی همان استان خواهد شد.

وجوه حاصل از انصراف از دریافت یارانه نقدی هر استان صرف همان منطقه می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش در جلسه ستاد هدفمندی یارانه ها که در تالار امام رضا(ع) استانداری برگزار شد با تبریک ایام فرخنده میلاد دخت نبی اکرم فاطمه زهرا(س) و ولادت رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) اظهار کرد: مهمترین ویژگی جلسات هدفمندی یارانه ها اتحاد و همدلی بین متولیان امر است و اگر این اتحاد ادامه دار باشد، مرحله ی بعدی هدفمندی نیز به خوبی انجام خواهد شد.

حجت الاسلام صالحی منش با اشاره به نزدیک بودن زمان اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها، فضای جامعه را بسیار آرام و به دور از هیجانات کاذب عنوان کرد و افزود: دلیل این شرایط مطلوب این است که دولتمردان و دستگاه های فرهنگی توانسته اند مسائل را به خوبی برای مردم تفهیم کنند.

وی با بیان اینکه تدابیر لازم برای اجرای مطلوب فاز دوم هدفمندی یارانه ها اندیشیده شده است گفت: خوشبختانه اتحاد بسیار خوبی بین نهادها و دستگاه های دست اندرکار استان حاکم است.

استاندار قم انصراف اقشار متمکن از دریافت یارانه ها طی روزهای اخیر را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: مبالغ حاصل از انصراف افراد از دریافت یارانه نقدی در هر استان صرف همان استان خواهد شد و این فرصت ویژه ای برای توسعه ی بیش از پیش استان قم است.

وی در ادامه عملکرد رسانه ملی و صدا و سیمای مرکز قم در این مرحله از طرح و اطلاع رسانی مناسب آن را مطلوب توصیف کرد و افزود: امیدواریم این روند در مراحل بعدی اجری طرح هدفمندی یارانه ها نیز ادامه داشته باشد.

زارعی کشوا فرماندار قم نیز با اشاره به حضور مباحث مطرح شده در همایش اخیر استانداران و فرمانداران کشور گفت: بر اساس تصمیم دولت سوخت ذخیره شده در کارت سوخت وسایل نقلیه با همان قیمت قبلی قابل استفاده بوده و مردم از این بابت نباید نگرانی داشته باشند.


3520743
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است