استانی 16:25 - 07 شهریور 1393
فرماندار بروجرد:
فرماندار بروجرد به عنوان سخنران پیش از خطبه نماز جمعه شهرستان بروجرد تدابیر دولت یازدهم را برای کاهش مشکلات مردم روشنفکرانه خواند.

دولت برای رفع مشکلات با تدبیر و روشنفکری عمل کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، رضا آریایی ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه افزود: اگر بخواهیم عملکرد دولت را در یک ساله گذشته بررسی کنیم، می‌توان عملکرد خوبی را در جهت مهار تورم و کاسته شدن مشکلات مردم در بحث اجتماعی، اقتصادی و افزایش تولیدات داخلی بیان کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: شهرستان بروجرد نیز در یک سال گذشته توانسته است، طرح‌هایی را که مدت‌ها به دلایل مختلف دچار مشکلات بودند، را دوباره رونق ببخشد و کارایی خوبی را از خود نشان در جهت گام‌های اقتصادی بردارد.

فرماندار بروجرد با توجه به رکود اقتصادی در چند ساله گذشته در ایران اظهار داشت: دولت تدبیر و امید برای خروج ایران از رکود اقتصادی برنامه‌ریزی‌های مختلفی را در همه زمینه‌ها در نظر گرفته است که در سال‌های آتی شاهد کمتر شدن مشکلات اقتصادی در ایران هستیم.

آریایی در ادامه به افتتاح چندین پروژه مهم تولیدی در بروجرد اشاره کرد و افزود: با یاری خدا امسال در هفته دولت توانسته‌ایم، چند طرح بزرگ در این شهرستان افتتاح کنیم که باعث اشتغال جوانان و همچنین تولیدات مختلف از زمینه مواد گوشتی، کشاورزی، تولیدات مواد ساختمانی و چندین کارگاه فنی و .... در شهرستان باشیم

وی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت معصومه (س) وهفته دولت را به همشهریان بروجردی امید براین داشت، تا مسئولان ادارات با همت و پشتکار مناسب موجب کاهش مشکلات شهرستان بروجرد در آینده باشند.


4593376
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است