ورزشی 20:43 - 17 مرداد 1399
مهاجم پرتغالی قصد داشت در سال ۲۰۰۶ منچستریونایتد را ترک کند و با والنسیا قرارداد امضا کند.

رونالدو می توانست در سال ۲۰۰۶ بازیکن والنسیا شود!

به گزارش ایسنا و به نقل از موندو دپورتیوو، اگر والنسیا می توانست با کریستیانو رونالدو قرار امضا کند تاریخ این باشگاه اسپانیایی چگونه تغییر می کرد چون امکان حضور ستاره پرتغالی در سال ۲۰۰۶ در این تیم وجود داشت. او در آن زمان در شروع تبدیل شدن به یک ستاره جهانی بود.  

آمادئو کاربونی، مدیر ورزشی والنسیا در سال ۲۰۰۶ به تازگی اعلام کرد که باشگاه با رونالدو به توافق رسیده بود. مهاجم پرتغالی پس از درگیری با وین رونی می خواست منچستریونایتد را ترک کند. این اتفاق رونالدو را به دشمن مردم در انگلیس تبدیل کرده بود. 

مهاجم پرتغالی درباره این اتفاق گفته بود: باید منچستریونایتد را ترک کنم. شرایط برای ادامه دادن مناسب نیست. در مدت دو یا سه روز تصمیم می گیرم به کدام تیم بروم. همیشه گفته ام که دوست دارم به اسپانیا بروم. در یونایتد کسی از من دفاع نمی کند. 

این صحبت ها موجب شد کاربونی به سراغ این بازیکن برود. او در این رابطه اظهار کرد: در زمان مناسب رسیدم. والنسیا شهری بود که با این انتقال بیشترین سود را از لحاظ اقتصادی، اجتماعی و ورزشی می کرد. برای به دست آوردن بازیکن پرتغالی منابع لازم را پیدا کرده بودیم. با نایکی و کوکاکولا قرارداد داشتیم. رونالدو در آن زمان سالیانه ۱۰ میلیون دستمزد می گرفت که خیلی زیاد بود. 

رونالدو می خواست با بازیکنانی همچون داوید ویا، رائول البیول و پابلو آیمار بازی کند. به نظر می رسید این اتفاق می افتد. کاربونی گفت: قرارداد امضا شده از طرف خورخه مندز داشتیم. هیچ چیزی از طرف مهاجم پرتغالی و مدیر برنامه اش جا نیفتاده بود. با این حال این انتقال ممکن نشد. 

در نهایت CR۷ در سال ۲۰۰۹ به اسپانیا رفت اما پیراهن رئال مادرید را بر تن کرد.

انتهای پیام


10656945
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سایت فوتی رنکینگ سهمیه ایران را در مسابقات باشگاهی ۲۰۲۴-۲۰۲۵ آسیا را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ایمانعلی‌زاده گفت: آینده‌سازان کشتی فرنگی در جام تختی مبارزه می‌کنند و تیم ملی امید را در این رقابت‌ها انتخاب می‌کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: برند معنوی قابل عرضه در هیچ بورسی نیست، اما متاسفانه این برند را فروختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با انجام ۷ بازی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود و تیم پرسپولیس به مصاف آلومینیوم می‌رود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است