ورزشی 16:10 - 04 مرداد 1396
سرمربی سیاه‌جامگان می‌گوید که تیمی بدون ریخت و پاش برای این فصل بسته است.

میثاقیان: سیاه‌جامگان امسال مرا یاد ابومسلم می‌اندازد/ کاری به این که چندم می‌شویم ندارم

به گزارش ایسنا، اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: بعد از بازی با پرسپولیس در فصل قبل، استراحت دادیم و بعد از برهه‌ای دوباره تمرینات‌مان شروع شد و به اردو رفتیم. اردوی خیلی خوبی را پشت سر  گذاشتیم و یارگیری خوبی کردیم. سعی کردیم تیم را جوان کنیم. کاری به این که چندم می‌شویم ندارم اما هواداران به استادیوم بیایند و از بازی زیبای تیم ما لذت ببرند. بازیکنانم از روحیه خوبی برخوردارند، ریخت‌وپاش نکردیم اما ۲۰ درصد پول بازیکنان را واریز کردیم و تیم را که می‌بینم یاد ابومسلم جوانی می‌افتم که در دوران ملاحی در ابومسلم ساختیم.

سرمربی سیاه‌جامگان گفت: فرقی برای ما ندارد که کجا بازی کنیم‌. در زمین ثامن تمرین کردیم و این مجموعه از چمن خوبی برخوردار است‌. استادیوم امام رضا زیبا است و خوشحال می‌شویم که بتوانیم در این استادیوم بازی کنیم. این حرف و حدیث‌ها در روزهای اخیر کمی ما را سردرگم کرد اما به هوش آمدیم.

او درباره محرومان و مصدومان سیاه‌جامگان در دیدار فردا بیان کرد: مصدوم و محروم نداریم. ذوب‌آهن هم همیشه ذوب‌آهن است و چه الان و چه زمانی که خودم بازی می‌کردم تیم گردن‌کلفتی است. این تیم با قلعه‌نویی قوی‌تر هم شده و مقابل این تیم به هوش هستیم.

میثاقیان در خصوص ذوب‌آهن اظهار کرد: در بازی‌های اول شناخت از رقبا کم است، ذوب همیشه مقتدر است و یارانش را هم می‌شناسیم. این اطلاعات معمولا در بازی‌های نخست به دست می‌آید و فیلمی به آن صورت از ذوب‌آهن برای فصل جدید ندیده‌ایم.

میثاقیان با دعوت از هواداران سیاه‌جامگان گفت: هواداران روز آخر لیگ شانزدهم از دقیقه یک تا ۹۰ تشویق کردند و امیدوارم این فصل هم چنین جوی باشد.

سرمربی سیاه‌جامگان تاکید کرد: در شهرهای مختلفی کار کرده‌ام، امسال هم در مشهد، ما و پدیده در واقع یک تیم هستیم. سرنوشت خوب برای هر دو تیم مشهدی، آرزوی من است و امیدوارم هر دو در پایان لیگ خوب کار را به اتمام برسانیم. رقابت هست اما رفاقت هم بحث مهمی است. همچنین اگر ITC چلاک برسد از وی استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام


9297348
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سایت فوتی رنکینگ سهمیه ایران را در مسابقات باشگاهی ۲۰۲۴-۲۰۲۵ آسیا را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ایمانعلی‌زاده گفت: آینده‌سازان کشتی فرنگی در جام تختی مبارزه می‌کنند و تیم ملی امید را در این رقابت‌ها انتخاب می‌کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: برند معنوی قابل عرضه در هیچ بورسی نیست، اما متاسفانه این برند را فروختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با انجام ۷ بازی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود و تیم پرسپولیس به مصاف آلومینیوم می‌رود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است