گوناگون 13:03 - 07 بهمن 1393

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت خارجه با احضار سفیر آلمان، تذکرات لازم را نسبت به دخالت نایب رئیس مجلس این کشور به او بدهد.



به گزارش مهر، در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، محمد کوثری نماینده مردم تهران در مجلس در تذکر شفاهی درباره حضور نایب رئیس پارلمان آلمان در تهران، گفت: مسئولان امنیتی و سیاسی کشور با ارائه اطلاعات دقیق به مسئولان تصمیم گیر، به گونه ای عمل کنند که موارد این چنینی تکرار نشود.



وی افزود: هیات‌های سیاسی باید چارچوب پروتکل‌های بین المللی موجود را رعایت کنند، سخنان مطرح شده از سوی نایب رئیس پارلمان آلمان، دخالت در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران است.



این نماینده مجلس ادامه داد: از وزارت خارجه درخواست می شود نسبت به احضار سفیر آلمان اقدام کند، کمیسیون امنیت ملی هم در این باره اقداماتی را انجام خواهد داد.



کوثری همچنین خطاب به مسئولان کشور آلمان، گفت: به نظر مسئولان کشور آلمان یادشان رفته که در جنگ جهانی اول و دوم میلیون‌ها نفر را به خاک و خون کشیدند، این همیشه در ذهن مردم دنیا باقی خواهد ماند که چه جنایت‌هایی از سوی هیتلر و حامیان وی صورت گرفت.



وی افزود: در جنگ تحمیلی شما صدام را حمایت می کردید و با بمب‌های شیمیایی که در اختیار وی گذاشتید هزاران نفر از رزمندگان و مردم بیگناه کردستان عراق را به خاک و خون کشیدید. این مسئله از حافظه ملت ایران پاک نخواهد شد و ملت کوچکترین اجازه ای به مسئولان جمهوری اسلامی ایران برای هم صحبتی برای افراد این چنینی را نخواهند داد.



محمد حسن ابوترابی که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر، گفت: مسئولان وزارت خارجه نسبت به این تذکر عمل کنند و با احضار سفیر آلمان، تذکرات لازم را به او بدهند.




5713172
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار گوناگون

گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» معامله با غرب بر سر توانایی های دفاعی و میدانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، راهکار کسانی بود که پیشبرد اهداف خود را در تکمیل پروژه برجام با نسخه های دوم و سوم جست وجو می کردند.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» یک افسر اسرائیلی از جنایات رژیم صهیونیستی در زندان "سدی تیمان" در صحرای نقب خبر داد.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» ساکنین سیدنی در استرالیا برای حمایت از جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی دست به اعتراض زدند و با شعار "دست از سر رفح بردارید، تنها راه حل موجود انتفاضه و ایستادن در برابر جنایت است" صحنه های زیبایی را خلق نمودند.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» در شرایطی که تنوع مدارس و تقسیم بندی دانش آموزان به دانش آموزانی با استعدادهای عادی و دانش آموزانی با استعدادهای درخشان موافقان و مخالفانی دارد، پرسش اینجاست مدارس سمپاد چگونه می تواند به تحقق عدالت آموزشی بینجامد.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» پاسخ اهانت نماینده اسرائیل در سازمان ملل ، اخراج این رژیم به عنوان یک عضو از سازمان و منزوی کردن آن در جهان است.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» افشاگری ها درباره سرطان زا بودن یکی از رایج ترین داروهای بدون نسخه، گریبان فایزر یکی از بزرگ ترین شرکت های داروسازی و زیست فناوری چندملیتی را گرفته است.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» میوه ی خشک از پرطرفدارترین تنقلات است. معمولا در فصلهای گرم سال که تنوع میوه ها بیشتر است میوه ها را خشک کرده و در طول سال استفاده می کنند.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» هشتمین کنفرانس بین المللی شهرهای هوشمند، اینترنت اشیاء و کاربردها با حمایت همراه اول برگزار می شود.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» سازمان ثبت احوال کشوردر گزارشی اعلام کرد که بر اساس آمار اولیه مرکز رصد جمعیت کشور پس از سه دهه، آمار طلاق در کشور کاهشی شد. اما حتی این آمار هم امیدوارکننده نیست.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» اینکه در روزهای اخیر فردی از اعضای سازمان مجاهدین مقابل دوربین قرار گرفته و با ارائه روایت های دروغ، خیانت های منافقین به ایران را در زمان جنگ تحمیلی انکار کرده، تابعی از آشوب های 1401 و برآوردی نسبت به شکل رفتار بخشی از جامعه ما بعد از آن ...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است