استانی 12:29 - 02 مرداد 1393
اصفهان - ایرنا - رییس حوزه علمیه اصفهان در پیامی مردم را برای حضور در روز قدس به عنوان یادگار ارزشمند امام راحل و روز برائت و انزجار از ظلم و بیداد ، دعوت کرد.

به گزارش ایرنا، آیت الله حسین مظاهری روز پنجشنبه در این پیام اظهار کرد: امسال جهان اسلام در شرایطی به روز شریف قدس می رسد که چنگال های رژیم غاصب صهیونیستی سهمگین تر از گذشته بر پیکر خونین فلسطینِ مظلوم، جراحت های بزرگی وارد کرده است.



وی افزود: غزه بی پناه در ظلم و آتش اسرائیل می سوزد و رمضانی خونین را پشت سرگذارده است، اما خیانت بارتر از این جنایت های وحشیانه، سکوت تأییدآمیز و مرگبار مدعیان حقوق بشر و سران ملت های مسلمان است که غم این مصیبت بزرگ را دوچندان می کند.



آیت الله مظاهری گفت: به امید خداوند، فریاد بلند و خروش یکپارچه مسلمانان جهان در روز قدس، تسکینی برای دل های داغدار مظلومان فلسطین خواهد بود.



این مرجع تقلید تاکید کرد: از این رو شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس در شرایط حاضر نقش تعیین کننده ای در انعکاس افکار عمومی دنیای اسلام و اتحاد مسلمانان خواهد داشت و امری لازم و ضروری است.



وی در پایان از خداوند تعالی دفع شر دشمنان اسلام بویژه رژیم ددمنش صهیونیستی را خواستار شد.



د/510/ 607

انتهای پیام /*






4315271
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است