گوناگون 13:47 - 17 آذر 1398
میزهای جلو مبلی، پادشاهان فضای‌نشیمن هستند. میز مناسب می‌تواند تمام عناصر سبک اتاق‌نشیمن یا اتاق شما را باهم گره بزند.

ایده‌های کاربردی جهت انتخاب و خرید میز جلو مبلی

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مبل۲۴، راهنمای ما را دنبال کنید تا در مورد انواع مختلف میزهای عسلی و نحوه انتخاب یک میز قهوه یا جلو مبلی به بهترین شکل ممکن است، انتخاب کنید.

نحوه انتخاب یک میز جلو مبلی

برای انتخاب، مجموعه از شکل‌ها، سبک‌ها و ویژگی‌های وجود دارد که به شما کمک می‌کند، تصمیم بگیرید کدام‌ یک برای فضای شما مناسب‌تر باشد.

اندازه

برای انتخاب اندازه یک میز  و برای غلبه بر فضای خود، توصیه می‌کنیم یک میز جلو مبلی را انتخاب کنید که تقریباً دوسوم طول مبل شما باشد.

ارتفاع استاندارد یک میز قهوه بین ۱۶ تا ۱۸" اینچ می‌باشد، اما بسته به ارتفاع مبل شما ممکن است تمایل به بلندتر یا کوتاه‌تر داشته باشد. برای حداکثر راحتی و انسجام، ارتفاع میز قهوه‌ای که انتخاب می‌کنید باید در فاصله ۲ اینچ از ارتفاع مبل شما باشد.

شکل

مستطیل: محبوب‌ترین شکل میز قهوه، میزهای مستطیلی شکل و همچنین با کاناپه‌های طولانی‌تر جفت می‌شوند. اگر اتاق شما خطوط نرم زیادی دارد، آن‌ها را با یک میز قهوه مستطیل مزین کنید.

گرد: یک‌شکل گرد با انواع مبل کوتاه‌تر و تنظیم صندلی‌های جمع‌وجور تر کار می‌کند، زیرا مبل‌های بلند تمایل دارند میزهای قهوه‌ای گرد کوچک به نظر برسند. اگر بچه‌های کوچک یا حیوانات اهلی ندارید، گزینه‌های خوبی هستند زیرا هیچ گوشه‌ای تیزی در آن وجود ندارد.

مربع: مانند میزهای گرد، میزهای جلو مبلی مربعی تمایل دارند که در کنار یک صندلی کوچک‌تر یا مربع مانند قرار بگیرند. با این‌ وجود، اگر روی یک مبل بلند نشسته باشید، میزهای مربع ممکن است، به‌اندازه کافی طولانی نباشند.

بیضی: اگر دوست دارید شکل یک میزگرد باشد، یک میز جلومبلی بیضی مانند یک میزگرد است، اما فضای بیشتری از جلوی یک مبل را پوشش می‌دهد.

فرم آزاد و موارد دیگر: اگر از سبک‌های بالا خوشتان نیامد می‌توانید مدل‌های انتزاعی را انتخاب کنید این نوع از تولیدات می‌تواند مانند فضای مجسمه یا یک اثر هنری در فضای شما جای بگیرد. اگر فضای زندگی شما از ظاهری مدرن و پیشرفته برخوردار است می‌توانید از میزهای فلزی مدرن نیز بهره ببرید. برای مشاهده این محصولات و خرید آنلاین می‌توانید به وب‌سایت مبل ۲۴ به آدرس www.mobl۲۴.com مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی


10313482
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است