استانی 20:54 - 27 اردیبهشت 1397

بنیاد برکت در روستاهای گرمسار ۱۰ مسجد می‌سازد

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا کاتب در نشست شورای اداری گرمسار که عصر پنج‌شنبه در فرمانداری برگزار شد، ضمن بیان اینکه بنیاد برکت در گرمسار ۱۰ طرح عمرانی شامل ساخت و تکمیل مساجد را اجرا می‌کند، تأکید کرد: این پروژه‌ها در روستاهای شهرستان و به‌خصوص در مناطق محروم اجرایی می‌شود.

وی افزود: این مساجد از خدمات بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استفاده و تاکنون برخی از آن‌ها نیمه‌تمام بودند که خوشبختانه طی رایزنی‌های صورت گرفته در آینده نزدیک شاهد اتمام مراحل ساخت آن‌ها خواهیم بود.

این عضو خانه ملت گفت: هدف بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام خدمات‌رسانی به مردم روستاهای محروم شهرستان‌های گرمسار و آرادان است که در این راستا طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی را شاهد بوده‌ایم.

کاتب خواستار همراهی بیشتر دستگاه‌های اجرایی با بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) شد و تأکید کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام این نهاد جز در سایه تعامل و تسهیل درروند اعطای مجوزها، تائیدیه ها و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های گرمسار و آردان میسر نیست.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام و همچنین بنیاد برکت هدف خود را خدمت‌رسانی به روستاهای محروم باهدف جلوگیری از مهاجرت روستائیان قرار داده‌اند و حال که این امکان در گرمسار، ایوان کی و آردان به وجود آمده باید از آن‌ها حمایت کرد و این خواست مردم از مسئولان استانی و شهرستانی محسوب می‌شود.

نماینده مردم گرمسار و آردان در مجلس دهم گفت: افزایش ماندگاری روستائیان در مناطق محروم و در سایه خدمات‌رسانی مفید به آن‌ها، رفع نیازهای روزمره مادی و معنوی و همچنین آگاهی رسانی در حوزه فرهنگ و اجتماع، قطعاً می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی در سطح جامعه میسر باشد لذا هدف بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان اما، امری مقدس و لازم الحمایه است.


9781895
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است