استانی 17:58 - 19 مرداد 1399
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه خبر داد
ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از راهیابی پنج نمایش قرآنی به دومین جشنواره تئاتر خیابانی مفاهیم قرآنی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

راهیابی پنج نمایش قرآنی به دومین جشنواره تئاتر خیابانی مفاهیم کهگیلویه و بویراحمد

سید ایرج کاظمی‌جو در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: هیات داوران دومین جشنواره تئاتر خیابانی مفاهیم قرآنی کهگیلویه و بویراحمد آرای خود را پس از بررسی ۹ اثر نمایشی، پنج اثر نمایشی را به عنوان برگزیده به دبیرخانه دومین جشنواره تئاتر خیابانی مفاهیم قرآنی معرفی نمودند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه هئیت داوران دومین جشنواره تئاتر خیابانی علوم قرآنی استان کهگیلویه و بویراحمد را متشکل از زهرا نجف پور، رضا شریعتی‌راد و رضا رفیعی از هنرمندان فعال و توانمند در عرصه بازیگری و کارگردانی و ادبیات نمایشی استان عنوان کرد.

کاظمی جو اسامی آثار راه یافته به جشنواره را شامل نمایش "سرگذشت نابهنگام" نویسنده داوود پارسا و کارگردان معصومه جهانپور از لیکک، گروه تئاتر ترمه، نمایش "در کلبه ما رونق اگر نیست، صفاهست" نویسنده و کارگردان یاسر خالقی از لنده گروه تئاتر فردا از لنده، سند نویسنده و کارگردان افضل محمدی گروه تئاتر مردم از دهدشت، نمایش "سد معبر" نویسنده و کارگردان داوود پارسا گروه تئاتر پارسا تئاتر از گچساران و نمایش "گوهر" نویسنده پژمان شاهوردی و کارگردان مجید نیک پور گروه تئاتر وار از یاسوج عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، این جشنواره از بیست و یکم تا بیست و پنجم مرداد ماه ۱۳۹۹ بصورت آنلاین بمناسبت هفته قرآن و عترت برگزار می شود.

انتهای پیام


10659305
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است