اقتصادی 16:06 - 30 بهمن 1398

آنچه باید درباره موسسه حقوقی، مشاوره حقوقی و وکیل پایه یک بدانید

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، آیا ما برای هر پرونده‌ای در قوه قضائیه نیاز به مشاوره حقوقی و حضور در یک مؤسسه حقوقی داریم؟ برای اخذ وکیل دادگستری و استفاده از خدمات وی برای مشاوره حقوقی قبل از هر چیزی شما باید با اهمیت این موضوع آشنا بوده و آن را درک کنید. مدارک و مستندات مهم و کاربردی در هر دعوای حقوقی کدام‌ها هستند؟ راه اصلی ورود به یک پرونده قضائی و موفقیت در آن کدام است؟ اینها سؤالاتی است که شما قبل از هر اقدامی در مسائل قضائی و حقوقی باید به پاسخ آنها برسید. پاسخی که تنها در بهترین مؤسسه حقوقی تهران آنها را خواهید یافت.

قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران شامل بخش‌های مختلفی برای حل مشکلات و دعاوی بین اشخاص حقیقی و حقوقی می‌باشد که هر کدام از این بخش‌ها هم وکیل دادگستری خاص خود را می‌طلبد. تأثیر یک وکیل پایه یک دادگستری خوب مانند تأثیر یک جراح زبردست و زبده است. اگر برای نجات جان خود و عزیزانتان به دنبال بهترین جراح و پزشک هستید، بهترین وکیل دادگستری هم تنها راه نجات از دردسرهای ناشی از دعاوی کیفری و حقوقی خواهد بود.

وقتی صحبت از مشاوره حقوقی به میان می‌آید

سرسری گرفتن جلسه مشاوره حقوقی از جمله اشتباهاتی است که می‌تواند در آینده برای هر فردی گران تمام شود. وقتی صحبت از مشاوره حقوقی به میان می‌آید، در واقع قرار است شما برای یک معضل بزرگ در زندگی خود راه نجاتی بیابید. یک غده سرطانی که اگر به موقع و به دست یک فرد اصلح جراحی نشود، می‌تواند منجر به آسیب‌های شدیدی در بدن فرد شده و او را از پای درآورد. این مشاوره حقوقی رایگان در همه زمینه‌ها اهمیت بالایی دارد و می‌تواند در قالب مشاوره حقوقی تلفنی نیز انجام شود.

· مشاوره حقوقی ملکی

· مشاوره حقوقی قضائی

· مشاوره حقوقی کیفری

· مشاوره حقوقی دیوان عدالت

· مشاوره حقوقی ثبت احوال

· مشاوره حقوقی مهاجرت

· مشاوره حقوقی خانواده و طلاق

همه این موارد نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد. صرف اخذ مجوز وکالت از کانون وکلا و گذراندن واحدهای تخصصی وکالت نمی‌تواند تضمینی برای موفقیت در هر کدام از این پرونده‌ها برای یک وکیل پایه یک دادگستری باشد. اگر کمی دقت کنید متوجه خواهید شد که هر کدام از مشاوره‌های بالا می‌توانند سرمایه‌های بسیار بزرگی از زندگی شما را حفظ نمایند. اگر قدم اول را محکم و استوار بردارید، بقیه راه را با خیال راحت‌تری طی خواهید کرد. قدم اول در هر پرونده حقوقی، جلسه مشاوره حقوقی است.

انواع وکیل پایه یک دادگستری

خدمات وکیل پایه یک دادگستری در ابعاد مختلفی صورت می‌پذیرد که بسته به نوع پرونده حقوقی و یا کیفری، افراد می‌بایست از وکیل با تجربه، متخصص در هر کدام از این حوزه‌ها و دارای مدرک از کانون وکلای دادگستری استفاده نمایند. در یک تقسیم‌بندی تخصصی انواع وکیل پایه یک دادگستری عبارت‌اند از:

· وکالت تسخیری (انتخابی)

وکالت تسخیری اصطلاحاً به وکیلی اطلاق می‌شود که به دلایل مختلفی اعم از نداشتن استطاعت مالی و… از طرف دادگاه برای متهم اتخاذ می‌شود.

· وکالت معاضدتی

در این نوع وکالت نیز وکیل از طرف کانون وکلا برای دعاوی کیفری و حقوقی متهم معرفی می‌شود. تبصره ماده ۳۱ قانون وکلا به تعریف وکالت معاضدتی می‌پردازد.

· وکالت تعیینی (قراردادی)

خود شخص در این نوع وکالت برای اخذ وکیل و مشاوره حقوقی اقدام نموده و با وی قرارداد قانونی می‌بندد.

· وکالت اتفاقی

این نوع وکالت مخصوص کسانی است که از توانایی و اطلاعات لازم برای این شغل برخوردار بوده اما شغل اصلی آنها نمی‌باشد. مجوز چنین وکلایی در سال به میزان محدودی است.

· وکالت تبرعی

قبول وکالت متهم بدون دریافت هیچ حق‌الوکاله و حق‌الزحمه اصطلاحاً وکالت تبرعی نامیده می‌شود.

تفاوت یک وکیل دادگستری خوب و یک وکیل دادگستری متوسط را در همان اولین جلسه مشاوره حقوقی یا حتی مشاوره حقوقی تلفنی درک خواهید کرد. جایی که تجربه و تعهد و دانش کافی یکجا جمع شده باشند، تنها جایی است که شما می‌توانید برای موفقیت امیدوار باشید. یک وکیل دادگستری زیر نظر کانون وکلا باید تجربه کار در همه این زمینه‌ها را به دست آورد تا توانایی ارائه بهترین مشاوره را به مخاطبین خود داشته باشد.

مؤسسه حقوقی صاحب اندیشه

مؤسسه حقوقی صاحب اندیشه با ۱۲ سال تجربه در انواع مشاوره‌های حقوقی و کیفری اعم از مشاوره ملکی، خانواده، طلاق، ثبت احوال، دیوان عدالت، اکنون در هر کدام از این دعاوی دارای چندین وکیل پایه یک دادگستری با تجربه بوده که هر لحظه از زندگی خود را غرق در یادگیری و تجربه روح قوانین نموده‌اند. مؤسسه حقوقی صاحب اندیشه از سال ۱۳۸۶ با شماره ثبت ۳۴۱۶۷ و با شماره تماس ۰۲۱۴۴۲۱۱۴۱۴ پذیرای شهروندان می‌باشد. اگر به دنبال شنیدن سخنرانی‌ها و ذکر تبصره و ماده‌های مختلف قانونی هستید، هر وکیلی با یک دوره آموزشی از عهده آن بر خواهد آمد؛ اما تفسیر این ماده‌ها و تبصره‌ها در دادگاه کار هرکسی که خود را وکیل پایه یک دادگستری تهران می‌نامد، نخواهد بود.

در مؤسسه حقوقی صاحب اندیشه ما از ایراد شعارهایی مبنی بر موفقیت در همه پرونده‌های ممکن و ناممکن معذوریم اما رسالت ما این است که تا آخرین لحظه در کنار شما خواهیم ایستاد و برای تک‌تک حقوق شهروندی پایمال شده شما مبارزه خواهیم کرد. رمز موفقیت ما در مؤسسه حقوقی صاحب اندیشه دو اصل بزرگ تجربه و تعهد است که توانسته است در این ۱۲ سال اعتماد شما عزیزان را به خود جلب نماید.

برای دریافت خدمات مؤسسه حقوقی صاحب اندیشه می‌توانید با شماره ۰۲۱۴۴۲۱۴۱۴ تماس گرفته و یا به سایت مؤسسه به نشانی SahebAndisheh.com مراجعه فرمائید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


10401968
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر طرح خودرو‌های برقی وزارت صنعت معدن تجارت از واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور طی ۳ ماه آینده خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس سیاست‌گذاری مسکن گفت: با راه اندازی سامانه خودنویس علاوه بر کاهش نرخ‌های اجاره دست دلالان و سوداگران از این بازار کوتاه شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون بنیاد مسکن روستایی گفت: تمامی واحدهای مسکن روستایی در سراسر کشور با استفاده از ظرفیت های مردمی همزمان با پرداخت تسهیلات ساخت ویلایی ساخته می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با توجه به رفع محدودیت‌های پروازی و بازگشت حالت عادی مسافران حتما از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کل گمرک گفت: میزان واردات قطعات خودرو و موتورسیکلت در سال ۱۴۰۲ به لحاظ ارزش ۳۲.۶۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال ماقبل رشد داشته است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ۲۵ محور شریانی و غیر شریانی در تمامی محور‌های جنوبی کشور همچنان به دلیل سیل و آبگرفتگی مسدود است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه بارفروشان قیمت میوه های نوبرانه را اعلام کرد و گفت: مغازه داران برمبنای فاکتور رسمی تنها مجاز به لحاظ حداکثر ۳۵ درصد سود هستند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر صمت گفت: هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه سرمایه‌گذاری انتقال آب به شهرک‌های صنعتی مورد تقاضا در نظر گرفته شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل بازرسی و نظارت وزارت جهاد گفت: با توجه به عدم تغییر حقوق و عوارض گمرکی و تخصیص ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی، تغییر قیمت کالا‌های اساسی تخلف است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه مرغداران گفت: هر شانه تخم‌مرغ برای مصرف کننده به ۶۵ هزار تومان رسیده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است