استانی 22:36 - 03 مرداد 1393
یزد/
سایت معروف و رسمی tirpadvisor در بررسی های سالانه خود هتل باغ مشیرالممالک یزد را به عنوان برترین هتل چهارستاره ایران در سال 2014 معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز یزد؛بنابر این گزارش،اصغر نبیل مدیراین هتل اظهار داشت: tirpadvisor به عنوان یک مرجع برای گردشگری در جهان بر اساس اطلاعات و نظرات گردشگران و همچنین بررسی های فنی خود هتل باغ چهارستاره مشیرالممالک را به عنوان هتل برتر ایران در سال 2014 معرفی کرده است.



وی افزود: هتل باغ مشیرالممالک یزد در باغ تاریخی مشیرالممالک از نیمه دوم سال 1382 به عنوان اولین هتل باغ ایرانی با تجهیزات سنتی ودر عین حال مجهز به کلیه امکانات رفاهی مورد بهره برداری قرار گرفت.



نبیل در خصوص وضعیت کنونی هتل باغ گفت: هتل در زمینی به وسعت 13000 متر مربع قرار دارد. محوطه زیبای باغ، فواره ها و نهر آب جاری همراه با معماری اصیل ایرانی، این هتل را به یکی از جاذبه های توریستی یزد تبدیل نموده است.80 باب اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت با 80 نوع طراحی داخلی به سبک سنتی و در عین حال مجهز به امکانات مدرن، فضایی به یاد ماندنی را تداعی می نماید.



مدیر هتل باغ مشیرالممالک یزد خاطرنشان کرد: انتخاب این مجموعه به عنوان هتل باغ برتر ایرانی در سال 2014 می تواند زمینه خوبی برای توسعه گردشگری و هتلداری در ایران باشد.



انتهای پیام/


4325025
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است