سیاسی 16:05 - 01 مرداد 1393

مشهد / واحد مرکزی خبر/ سیاسی/



خانواده های شهیدان صیاد شیرازی، اندرزگو، برونسی، بابانظر ، ساجدی و کامیاب، حضور با شکوه مردم را در راهپیمایی روز قدس خواستار شدند.

خواهر شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی امروز در گفتگو با خبرنگار ما باتاسف از سکوت مجامع بین‌المللی در برابر نسل کشی‌های غزه گفت: سکوت سازمان‌های بین‌المللی در برابر چنین وقایع و فجایعی، داستان جدیدی نیست، این سازمان‌ها با سکوت خود به جنایات نظام سلطه و در صدرآن آمریکا و رژیم صهیونیستی مشروعیت داده اند، اما مهم اینجاست که قشر بسیجی و انقلابی چگونه پاسخ این سکوت مرموز و معنادار آنان را بدهد.

صدیقه صیاد شیرازی حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس را مایه دلگرمی مردم بی دفاع و مظلوم غزه دانست و افزود:ما خانواده شهدا ضمن اعلام حضور خود در راهپیمایی روز قدس ،حضور باشکوه همه عاشقان ولایت و انسانیت را در راهپیمایی روز جهانی قدس خواستاریم.

امیر سپهبد علی صیاد شیرازی متولد 23 خرداد 1323 در روستای کبود گنبد ،فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش و عضو شورای عالی دفاع در21 فروردین 1378 مقابل درب منزلش در تهران، به دست منافقان، ترور شد.

سید مهدی اندرزگو فرزند شهید علی اندرزگو نیز به خبرنگار ما گفت:زنان و کودکان در غزه زیر آتش و خون شب را روز و روز را شب می‌کنند و ما اینجا با خیالی آسوده روزهایمان را سپری کنیم،حتی اگر اسلام را کنار بگذاریم آیا این مسئله انسانی است؟ حقوق بشر یعنی کشتار بی‌رحمانه و وحشیانه انسان‌هایی که کوچکترین تعرضی را نیاموخته‌اند و نمی دانند؟ من به عنوان فرزند شهید نمی‌توانم سکوت کنم و از همه می‌خواهم که فریاد زنند و در انسجامی باشکوه مدعیان دروغین حقوق بشر را محکوم کنند.

سید علی اندرزگو از مبارزان مخالف حکومت پهلوی و از پرکارترین فعالان ضدرژیم در دوم شهریور 1357بدست عوامل ساواک به شهادت رسید.

فرزند سردار شهید عبدالحسین برونسی نیز با ابراز تاسف از مواضع دبیرکل سازمان ملل در مورد حملات رژیم صهیونیستی به غزه گفت: دبیرکل سازمان ملل در موضعی تاسف برانگیز کنار گذاشتن خشونت در برابر رژیم صهیونیستی را از ملت فلسطین خواستار شده و از سوی دیگر در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه سکوت کرده است.

عبدالحسین برونسی زاده اهل روستای گلبوی کدکن توابع تربت حیدریه از فرماندهان دوران دفاع مقدس بود که در 23 اسفند 1363 در عملیات بدر در شرق دجله به شهادت رسید.

مصطفی نظر نژاد فرزند شهید سردار محمدحسن نظر نژاد (بابا نظر) هم گفت: رژیم صهیونیستی همانگونه که امام راحل توصیف کردند «غده سرطانی»بوده که خواستار نابودی اسلام است و آنچه مسلم است درک واقعی ما در این برهه از زمان به تکلیف خود در مواجهه با این غده سرطانی است

سردار شهید محمد حسن نظر نژاد ( بابانظر) متولد مشهد در سال 1325 که در دوران دفاع مقدس 17 بارمجروح شد و در هفتم مرداد 1375 به درجه رفیع شهادت رسید.

آسیه ساجدی، فرزند سردارشهید هاشم ساجدی نیز به خبرنگار ما گفت: روز قدس امسال مقارن با جنایات سخیف رژیم غاصب صهیونیستی است اما باید گفت که خانواده شهدا در همه شرایط حساس و غیر حساس، همواره به عنوان تکلیف، یار و همراه انقلاب هستند که در راس همه این حمایت ها، حضور انقلابی خانواده شهدا در راهپیمایی‌ها است.

شهید هاشم ساجدی در چهارم تیر 1326 در روستای کلاته از توابع دامغان چشم به جهان گشود و در پنجم آبان 1363 به مقام شهادت نائل شد.

حسین کامیاب، فرزند شهید حجت‌الاسلام علی کامیاب نیز در گفتگو با خبرنگار ما با تأکید بر اینکه سکوت در قاموس ما نمی گنجد افزود: ما فرزند انقلابیم، ما فرزند ولایتیم و مگر فرزند انقلاب و ولایت در برابر ناعدالتی و وحشیگری‌ها سکوت می‌کند؟

این روزها روزهای ساکت نشینی و بی‌تفاوتی نیست، اگر قرار است سکوت اختیار کنیم پس چه تفاوتی میان یک فرزند انقلابی با ایادی و دست‌پروده‌های نظام استکباری است؟.

حجت‌الاسلام کامیاب در سال 1329 در روستای نوده از توابع گناباد دیده به جهان گشود و در هشتم مرداد 1360 هنگامی که نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی بود بدست گروهک منافقین در مشهد به شهادت رسید.

0002


4309191
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت، با اشاره به رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین امسال، اعلام کرد که تراز تجاری در این ماه، حتی بدون احتساب نفت نیز مثبت بوده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» احمد وحیدی گفت: برای اولین بار در کشور، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت گسترده برگزار می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور در پیامی از تلاش‌های نیرو‌های امدادی به ویژه هلال احمر برای یافتن کودک گمشده گلستانی تشکر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان به منظور شرکت در پانزدهمین نشست کنفرانس سران کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی، تهران را به مقصد پایتخت گامبیا ترک کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ابوترابی فرد گفت: از نگاه تحلیلگران نظامی راهبرد‌های عملیات وعده صادق بسیار گسترده است و غرب این عملیات را آغازگر تحولات بزرگ در منطقه تعریف می‌کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از این تیپ بازدید کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌ها باید‌ها و نباید‌های خود را دارند، اما آن چیزی که همیشه ادعا می‌کنند که در انجامش تلاش می‌کنند، بیان واقعیت است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل بین‌الملل گفت:دولت نتانیاهو به دلیل بحران هویت و شکست‌های پی در پی در صحنه بین المللی هر لحظه ممکن است سقوط کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل سیاسی گفت: رقابت در تهران بین کسانی است که پایبند نظام هستند و البته نباید از اهمیت شرکت در انتخابات دور دوم مجلس غافل شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» صالحی گفت: با لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم شفافیت و عدالت مالیاتی که دو حلقه مفقوده سیستم مالیات‌ستانی هستند، محقق می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است