ورزشی 10:09 - 06 مرداد 1394
بازیکن جدید پرسپولیس شرایط این تیم را خوب ارزیابی می‌کند و از حضورش در بین قرمزها راضی است.

اخراجم برابر پرسپولیس در خاطر همه ماند
به گزارش افکارنیوز، ایمان صادقی پس از انعقاد قرارداد خود افزود: حضورم در پرسپولیس ناگهانی و بعد از پایان کارم با ملوان اتفاق افتاد و خوشبختانه همه چیز به خوبی پیش رفت. بعد از اینکه فهمیدم ملوان دروازه‌بان خارجی جذب کرده است کارم با ملوان تمام شد و قبل از حضور آقای قلعه‌نویی در راه تهران بودم که از طرف باشگاه پرسپولیس تماس گرفتند و احتمال حضورم در پرسپولیس مطرح شد. بعد هم که آقای خوردبین تماس گرفتند و گفتند سر تمرین حاضر شوم و امروز هم تست پزشکی دادم.



او ادامه داد: در مورد خودم باید بگویم سال قبل ۱۷ بازی برای ملوان انجام دادم که بازی با پرسپولیس به خاطر اخراج شدنم و قرار گرفتن مازیار زارع درون دروازه در ذهن همه ماند و به هر حال گاهی هم شرایط اینگونه می‌شود. از ۱۳ سالگی هم در تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف بودم تا آخرین آنها که تیم زیر ۲۲ سال به سر مربیگری آقای منصوریان بود.



صادقی درباره شرایط خود و حضورش در اولین تمرین خاطرنشان کرد: فقط یک روز با پرسپولیس تمرین کردم. قبلا در استیل آذین با مربی دروازه‌بانی خارجی کار کرده بودم. آنچه متوجه شدم سطح بالای مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس بود و امیدوارم بتوانم تکنیک‌های بیشتری یاد بگیرم تا از پرسپولیس به تیم ملی برسم. دیروز شنبه با آقای برانکو هم صحبت کردم که از من درباره وضعیت آمادگی و شرایط بدنی‌ام جهت بازی اول پرسیدند که توضیح دادم تمرینات بدنسازی ملوان را کامل انجام داده‌ام. خدا را شکر، هم از نظر بدنی و هم از نظر روحی کاملا آماده هستم. انگیزه بالایی هم دارم و فکر می‌کنم این فرصت فوق‌العاده‌ای خواهد بود اگر از اولین بازی به میدان بروم و این شانس را داشته باشم که از خودم شناخت خوبی ایجاد کنم. البته پرسپولیس تیم بزرگی است و واقعا خودم را آماده کرده‌ام که بتوانم در این بازی‌های اول اگر درون دروازه رفتم فرصت را از دست ندهم. اینکه بازی کنم یا نه، معلوم نیست. به هر حال قدیمی‌پور هم در این مدت با تیم تمرین کرده است و باید ببینیم تصمیم آقای برانکو چه خواهد بود.



دروازه‌بان جوان سرخپوشان درباره احساسش نسبت به این مساله که عنوان دروازه‌بان دوم در ذهن جامعه فوتبال از او به جا مانده است و آیا این موضوع برای او مشکل ساز نیست، تصریح کرد: به هر حال این شرایط وجود دارد. معمولا اینطور است که تیم‌ها یک دروازه‌بان اصلی دارند. سوشا مکانی دروازه‌بان سطح بالا و با کارنامه‌ای است و پرسپولیس هم تیم بزرگی است و من به این حضور افتخار می‌کنم. آنچه از من به عنوان یک بازیکن بر می‌آید این است که تمرین و تلاش کنم تا شرایط را تغییر بدهم و می‌خواهم این عنوان را از ذهن همه دور کنم. این فرصت را دارم که اگر در بازی‌های ابتدایی بازی کنم، تصویر خوبی از خودم به جا بگذارم و مهمتر اینکه برای تیم مفید باشم. می‌خواهم در ذهن هواداران و همبازیانم این باشد که می‌توانم باری از تیم را به دوش بکشم و من را یک دروازه‌بان درجه دو نبینند و قطعا از کمک‌های بازیکنان قدیمی‌تر تیم و خود سوشا مکانی بی‌بهره نمی‌مانم چون در همان اولین تمرین، جو خیلی خوبی را در تیم دیدم. ممکن است دروازه‌بان دوم باشم اما باید کاری کنم که این اسم دنبال من نباشد و تواناییش را دارم.



صادقی درباره شرایط تیم افزود: فکر نمی‌کردم شرایط تیم اینطور باشد. جو تیم خیلی خوب بود. تیم جوان و پرنشاطی داریم. روحیه‌ها خیلی بالا بود و با حضور آقای برانکو قطعا شرایط بهتر هم می‌شود. پرسپولیس هم تیم بزرگی است و با تیم‌های دیگر فرق می‌کند. ملوان هم یک تیم ریشه‌دار و با سابقه بود ولی پرسپولیس برای یک شهر بزرگ است و با این وجود در همه جای ایران طرفدار دارد. اصلا خود این اسم، عظمت دارد و من فکر می‌کنم امسال حداقل یک قهرمانی را می‌آوریم.



وی در پایان افزود: از همینجا از هواداران ملوان به خاطر تمام محبت‌هایشان تشکر می‌کنم. همچنین از هواداران پرسپولیس هم تشکر می‌کنم که به محض ورود، حمایت خاص خودشان را شامل حال من کردند. همچنین از باشگاه و آقای برانکو به خاطر اعتمادی که کردند، ممنون هستم و تمام تلاش خودم را می‌کنم که این صحبت‌ها را جبران کنم.

6821299
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است