سیاسی 13:09 - 03 خرداد 1399
فراخوانی برای روسای دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و تحقیقاتی
مسوول کمیته امورجوانان،دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام

مراسم بزرگداشت حضرت امام را در فضای مجازی برگزار کنیم

به گزارش ایسنا در متن نامه سید احمد حسینی خطاب به روسای دانشگاه ها ،مراکز آموزشی و تحقیقاتی کشور با تبریک به مناسبت عید سعید فطر آمده است:

«به استحضار میرساند؛ بی شک نقش دانشگاه‌ها ومراکز آموزشی وتحقیقاتی دربزرگداشت وتبیین وترویج افکارو اندیشه‌های امام عظیم الشان راحل بیش از همه سازمان‌ها ونهادهاست، گرچه انجام این وظیفه الهی ، انسانی وقانونی،برای همه ایام سال یک وظیفه مستمرو دائمی است، اما ایام سالگرد آن حکیم فرزانه فرصت مغتنمی است که فعالیت‌های مجموعه ارکان کشور و تشکل‌های مردمی بیش از پیش متجلی گردد.

امسال که کشور  و مردم عزیز و قدرشناس ما با این بیماری فراگیر مواجه است،ضمن تشکر از مقام معظم رهبری ، دولت محترم و مجموعه مسوولان سازمان‌ها و نهادهای دولتی و لشگری ،تشکل های مردمی ، موسسات خیریه و تولیدکنندگان لوازم بهداشتی و درمانی به خصوص کادر درمانی فداکار و پرتلاش از پزشکان عزیز و پرستاران ایثارگر که با تقدیم شهیدانی حماسه بزرگی را در میدان بزرگ جهاد خدمت آفریدند و بی‌تردید روح امام بزرگوار از این همه مجاهدت مسرور و شادمان است. از آن‌جاکه امکان برگزاری برنامه‌های ویژه بزرگداشت در تهران و درحرم مطهر ایشان و نیز دراقصی نقاط کشور به صورت حضوری میسر نیست، شایسته است این وظیفه الهی، انسانی و قانونی با استفاده از امکانات فضای مجازی بابرنامه ریزی مناسب هم درایام بزرگداشت آن عزیز در سی امین سالگرد انجام ودرطول سال نیز تداوم یابد.

بی تردید تبیین افکار و اندیشه های آن مرد همواره جاودان بااستفاده از آثار گرانبار ایشان و نیز انعکاس دیدگاه‌ها و نظرات  استادان و فرهیختگان در بین دانشجویان وجوانان وتشویق و ترغیب استادان و دانشجویان برای انجام تحقیقات درقالب پایان‌نامه و یا موضوعات تحقیقاتی دیگر حول افکار امام ،می‌تواند از جمله این برنامه‌هاباشد، که هم درشرائط فعلی با امکانات فضای مجازی امکان انجام آن‌هاست و هم در شرائط عادی نیز می‌توان پیگیری واجرا،نمود.

بی شک اهتمام جنابعالی و سایر مسوولان محترم دراین اقدام الهی به عنوان سند افتخاری درکارنامه خدمات شما  برای همیشه باقی خواهد ماند و روح شهیدان والامقام را نیز شاد ومسرور خواهد نمود. مستدعی است اهم برنامه  های خود را برای این کمیته درستاد مرکزی بزرگداشت  اعلام فرمائید.»

انتهای پیام


10543822
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: پاکسازی تروریسم از درون جغرافیای سازمان شانگهای به عنوان یک اولویت مهم، یک اصل راهبردی به شمار می‌رود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان که به مسکو سفر کرده، با دستیاران ویژه روسای جمهور روسیه و چین دیدار و رایزنی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» محبی نجم آبادی گفت: باید با تهاتر و استفاده از ارز‌های کشور‌هایی که از نظر راهبردی با ما ارتباط دارند تلاش کنیم نیاز واقعی به ارز را کاهش دهیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای وحدت درباره اهمیت وحدت در مجلس دوازدهم نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره سفر رئیس‌جمهور به پاکستان نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ محمودی گفت: در ارتش همه آماده هستند هر تهدید‌ی علیه کشور را در نطفه خفه کنند و با قاطعیت پاسخی محکم و سخت بدهند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سیاسی دفتر رییس جمهور گفت: در سفر آیت الله رئیسی پاکستان پذیرفت که تعهدات خود در رابطه با خط لوله صلح را به صورت کامل اجرایی کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان در حال اندیشیدن تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و باید بسیار هوشیارانه عمل کنیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش به اهمیت حضور مردم پای صندوق‌های رای در دور دوم انتخابات مجلس خواهیم پرداخت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس خانه احزاب گفت: شورای ائتلاف و وحدت نقش پررنگی در ترکیب هیات رئیسه خواهند داشت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است