اجتماعی 15:09 - 22 خرداد 1398

لزوم تسریع واحدهای تابعه بنیاد شهید در رسیدگی به سیل زدگان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی در جلسه شورای مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تشکر از اقدامات انجام شده توسط سازمان اقتصادی کوثر برای ارائه سهام برخی شرکت‌های تابعه در بازار سرمایه گفت: حضور در بازار سرمایه و ارائه سهام شرکت‌های تابعه در فرابورس برای شرکت‌ها و سازمان‌های اقتصادی تابعه بنیاد یک ضرورت است، چراکه حضور در این بازارها علاوه بر جلب سرمایه و مشارکت شهروندان موجب شفاف‌سازی بیشتر و نظارت بیرونی هم می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و ضرورت مقاومت در برابر فشارهای خارجی و زورگویی آمریکا، باید صرفه‌جویی در هزینه‌ها برای کمک کردن به بهبود شرایط اقتصادی کشور و کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی را سرلوحه امور قرار دهیم و سیاست مقاومت را بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری برای مقابله با زورگویی آمریکا و اعمال جنگ اقتصادی علیه ایران سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تأکید بر ضرورت استفاده بیشتر از امکانات و ظرفیت‌های سازمان‌های اقتصادی برای حل مشکلات ایثارگران به‌ویژه اشتغال آنان، در خصوص تکمیل پروژه‌های موجود گفت: در جهت تکمیل نهایی این پروژه‌ها می‌توان از مشارکت بخش خصوصی استفاده بیشتری کرد. همچنین لازم است از توسعه فعالیت‌های جدید در شرکت‌های اقتصادی و افزایش حجم ساختارها خودداری شود.

معاون رئیس جمهور همچنین با تقدیر از اقدامات سازمان اقتصادی کوثر برای کمک به سیل‌زدگان گفت: واحدهای تابعه بنیاد باید در خصوص رسیدگی به ایثارگران سیل‌زده سرعت عمل بیشتری داشته باشند و با توجه به شرایط دشوار سیل‌زدگان به‌ویژه در استان خوزستان باید مواردی از جمله پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه، وام اشتغال، جبران خسارات از طریق شرکت بیمه طرف قرارداد و سایر تسهیلات سریعاً پیگیری و به نتیجه برسد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان ضمن اشاره به لزوم افزایش نظارت‌ها و حسابرسی داخل سازمان برای شفاف‌سازی فرآیندها، بر ارائه خدمات بیشتر در مناطق محروم و به‌کارگیری ایثارگران و اولویت دادن به فارغ‌التحصیلان ایثارگر در اجرای پروژه‌های دانش‌بنیان تأکید کرد.


10149267
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فراجا طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام اینکه وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است، گفت: همچینن برخی شیطنت‌های رسانه‌ای بر اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از شناسایی، تصویب و اجرایی شدن ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پسر جوان در درگیری خیابانی در مرکز تهران با ضربه چاقو به قتل رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۱ تهران با اشاره به بافت قدیمی این منطقه گفت: متأسفانه اکثر مراکز درمانی منطقه ۱۱ مشکل ایمنی دارند؛ اما ما تک به تک در حال رفع این مشکلات هستیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» هرمزی گفت: با کمک دولت قرارداد بیش از ۶۵ هزار تاکسی برقی منعقد شده که در هفته آینده برای هزار دستگاه فراخوان متقاضیان تاکسی انجام می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای آورده است: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است؛ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی برای جذب ۴۹۰۰ نیروی انسانی جدید در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی این سازمان امروز برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فردین رحمان‌نژاد از بهره‌برداری از فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج فارس در غرب پایتخت خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک جرم شناس به پلیس پیشنهاد کرد تا در راستای افزایش بازدارندگی مجازات مجرمان، دوره‌های آموزش و چک لیست‌هایی را برای ماموران میدانی خود پیش‌بینی کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است