استانی 15:55 - 10 فروردین 1394
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم از آغاز برداشت محصول کرفس در این شهرستان خبر داد.

کشاورزان طارمی برای برداشت کرفس دست به کار شدند

«جعفر رودی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی زنجان، با بیان این‌که شهرستان طارم یکی از مناطق مستعد کشور برای کشت محصول کرفس است، افزود: خوشبختانه وضعیت کشت محصول کرفس در این شهرستان روند مطلوبی دارد، این در حالی است که امسال پیش‌بینی می‌کنیم میزان تولید این محصول به 8400 تن برسد.

وی با تأکید بر این‌که میزان تولید محصول کرفس در شهرستان طارم به گونه‌ای است که این محصول علاوه‌بر تأمین نیاز داخلی استان، به سایر استان‌ها نیز صادر می‌شود، تصریح کرد: صادرات محصول کرفس طارم علاوه‌بر داخل کشور، به خارج از کشور نیز انجام می‌شود، از همین‌رو انتظار داریم امسال نیز پس از اتمام کار برداشت این محصول، شاهد انجام صادرات این محصول به کشورهای حاشیه‌ی حوزه‌ی خلیج‌فارس باشیم.

این مسئول با یادآوری این‌که اهتمام به تولید محصولات استراتژیک در این شهرستان جزو اولویت‌های اصلی جهاد کشاورزی طارم است، خاطرنشان کرد: در همین راستا اقداماتی از قبیل برگزاری کلاس‌های آموزشی و آشنایی کشاورزان در خصوص نحوه‌ی استفاده از انواع کودهای زیستی برای تولید این محصول انجام شده است.

به گزارش ایسنا، شهرستان طارم علاوه‌بر محصول کرفس، در زمینه کاشت سایر محصولات از جمله زیتون، سیر و انار نیز جزو مناطق مستعد کشور است.

انتهای پیام


6114965
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است