استانی 07:46 - 03 مرداد 1393
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خبر داد
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از اجرای یک‌هزار و 200 کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در روستاهای استان بوشهر خبر داد.

اجرای یک‌هزار و 200 کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در روستاهای استان بوشهر

غلامعباس حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است و در دولت تدبیر و امید در این راستا اهتمام خاصی داریم.

وی افزود: شرکت گاز استان بوشهر در مناطق مختلف استان بوشهر در راستای بهبود وضعیت گازرسانی تلاش زیادی داشته و هیچ فرصتی را در این مسیر هدر نخواهیم داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خاطرنشان کرد: در دشتستان نیز با وجود گستردگی شهرستان و تعداد زیاد شهرها و روستاها، اقدامات ارزنده‌ای در گازرسانی انجام گرفته و امسال این روند با شتاب بیشتری انجام شده است.

حسینی تصریح کرد: کیفیت‌بخشی به پروژه‌های گازرسانی و رضایتمندی شهروندان از جمله وظایف شرکت گاز استان است و امیدواریم در این راستا نیز به اهداف خود برسیم.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی در روستاهای شهرستان دشتستان نیز عملیات گازرسانی در دست اجراست و در سایرشهرستان‌های استان نیز گازرسانی به روستاها پیشرفت خوبی دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از گازرسانی به 160 روستای استان بوشهر خبر داد و گفت: هم‌اکنون 137 روستای استان گازدار هستند که با گازرسانی به 23 روستای استان بوشهر، تعداد روستاها به 160 روستا می‌رسد.

حسینی از اجرای 1200 کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در روستاهای استان بوشهر خبر داد و افزود: در حال حاضر بیش از یک‌هزار و 258 کیلومتر شبکه گاز در روستاهای استان بوشهر با موفقیت اجرایی شده است.


4319684
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است