بین‌الملل 10:36 - 04 آبان 1393

فعالان اینترنتی در شبکه اجتماعی "یوتیوب" ویدیویی را منتشر کردند که در آن نشان می دهد، نیروهای عراقی یک شیردرنده را پس از اینکه به دام می اندازند به همراه خود در کامیون حمل می کنند.



گفته می شود این حیوان که از شیرهای در حال انقراض در عراق است، در صحرای استان صلاح الدین سرگردان بود.



شکار عجیب ارتش عراق در نبرد با داعش(عکس)



سربازان عراقی که این روزها در استان های صلاح الدین و انبار مشغول جنگ با گروه داعش هستند، این شیر آواره را می یابند و سپس سالم سوار کامیون می کنند.



آنچه بیشتر مایه شگفتی  بینندگان در این ویدیو بود، این است که این حیوان درنده در حالی که داخل وانت آزاد بوده و به جایی بسته نشده، اما هیچ عکس العملی یا تلاشی برای فرار از خود نشان نمی داد بلکه بسیار آرام در پشت وانت ایستاده به طوری که برخی از سربازان با آن عکس انداختند.



گفتنی است که شیر نوع عراقی از نمونه شیرهایی است که تقریبا منقرض شده اند. از ویژگی این شیر زیبایی، باریکی اندام و چابکی در سرعت است.

5040888
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» کاردار ایران در لندن در پایان ماموریت خود در کشور انگلیس پیام خداحافظی منتشر کرد.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» چینی ها به وضوح تمایل دارند هنجارهای بین المللی را رعایت کنند و به هیچ عنوان هزینه ی رابطه ی با ایران را در برابر آمریکا به عهده نمی گیرند و تنها به میزانی به تحریم های آمریکا پایبند نیستند که منافع استراتژیک آنها در غرب آسیا توسط ایران تام...
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» شهادت بیش از 80 نفر در بمباران نوار غزه طی ساعات گذشته و حمله موشکی مقاومت فلسطین در غزه به شهرک اشغالی عسقلان در روز 221 طوفان الاقصی از مهمترین تحولات اراضی اشغالی فلسطین است.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» وزیر ارشاد، حج و اوقاف حکومت طالبان در نشست مشورتی علمای جهان اسلام در ترکیه تصریح کرد امت اسلامی باید با اتحاد از مردم فلسطین در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی دفاع کند.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» کمبود تدارکات غربی برای تغییر وضعیت جبهه، ادامه تلاش کی یف برای کشاندن ناتو به درگیری، تخیله مناطق مسکونی در سومی و خارکوف اوکراین، بسته کمکی جدید آمریکا برای کی یف، تاکید سوئیس بر مشارکت روسیه در مذاکرات صلح، از جمله رویدادهای مهم پیرامون ...
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» یک سازمان برجسته حقوق بشری با اعلام اینکه اسرائیل بدون هشدار قبلی امدادگران و کاروان های آنها را در غزه هدف قرار می دهد و از گرسنگی به عنوان سلاح جنگی استفاده می کند خواستار تحریم این رژیم و توقف ارسال سلاح برای آن شد.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» منابع مصری به وال استریت ژورنال گفتند که دولت مصر در حال بررسی کاهش سطح روابط خود با رژیم اسرائیل است.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» وزارت امور خارجه ایران به مناسبت روز نکبت در بیانیه ای ضمن اشاره به بیداری افکار جهانی نشبت به جنایت های رژیم صهیونیستی تصریح کرد: امید می رود این نکبت و هولوکاست واقعی با جشن روز آزادی این سرزمین تاریخی پایان یابد.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» نخست وزیر گرجستان وعده داد که به رغم برخی مخالفت ها، قانون «شفافیت نفوذ خارجی»، روز سه شنبه در پارلمان این کشور تصویب خواهد شد و اکثریت مردم از آن حمایت می کنند.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه به دعوت همتای ویتنامی خود امروز وارد هانوی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است