استانی 10:55 - 05 اسفند 1398
ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس دانشگاه شهرکرد از تشکیل ستاد هماهنگی اقدامات پیشگیرانه باتوجه به شیوع ویروس کرونا در کشور در دانشگاه شهرکرد خبر داد.

تدابیر دانشگاه شهرکرد برای مقابله با کرونا ویروس

سعید کریمی در گفت‌وگو با ایسنا از تشکیل ستاد هماهنگی اقدامات پیشگیرانه باتوجه به شیوع ویروس کرونا در کشور در دانشگاه شهرکرد خبر داد، اظهار کرد: ضدعفونی کلیه مکان‌های عمومی با محلول‌های ضدعفونی هر سه روز یک‌بار در این دانشگاه انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه شهرکرد افزود: تهیه محلول اسکراپ جهت پرسنل دانشگاه، شناسایی دانشجویان مبتلا به بیماری‌های خاص و مجاز کزدن غیبت‌های آن‌ها برای بازگشت به منزل، تهیه لیست دانشجویان مقیم قم و رصد رفت و آمدهای آن‌ها به خوابگاه، عدم پذیرش مهمان در خوابگاه‌ها، اطلاع‌رسانی به دانشجویان در خصوص ویروس کرونا و ارائه محلول ضدعفونی‌کننده برای ورودی و خروجی گیت‌های خوابگاه نیز از اقدامات پیشگیرانه در خصوص کرونا ویروس است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت سلف سرویس دانشگاه شهرکرد، خاطرنشان کرد: از این پس کلیه غذاها در ظروف یکبار مصرف به دانشجویان عرضه می‌شود، همچنین میوه‌های دارای ویتامین c و طبع گرم در هر وعده غذایی بین دانشجویان توزیع می‌شود.

کریمی از لغو کلیه کارگاه‌های مرکز مشاوره و دوره‌های آموزشی اتاق به اتاق خبر داد و توضیح داد: همچنین کلیه اردوهای اعزامی ورزشکاران، سانس‌های بدنسازی و استخرها، همایش‌ها، جشنواره‌ها و کلاس‌های دروس علمی که با حیوانات سروکار دارد تا اطلاع‌ ثانوی لغو شده است.

انتهای پیام


10410600
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است