استانی 20:54 - 13 فروردین 1399

۹۷ درصد مشاغل غیرضروری در خراسان جنوبی تعطیل شده اند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق معتمدیان عصر در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: تمدید طرح فاصله گذاری اجتماعی از سوی ستاد ملی به استان ابلاغ شده و اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با تمدید طرح فاصله گذاری اجتماعی تمامی دانشگاه‌ها و مدارس استان تا بیستم فروردین تعطیل خواهند بود، بیان کرد: در ادارات نیز طبق رویه سابق، یک سوم کارکنان به صورت شیفتی خدمات را ارائه خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه کنترل گلوگاه‌های ورودی و خروجی استان همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: خراسان جنوبی جز استان‌هایی است که در بخش درمان، کار را مدیریت کرده است.

معتمدیان عنوان کرد: از روز اول شیوع این بیماری اجازه ندادیم دانشگاه علوم‌پزشکی درگیر مسائل جانبی مانند تدارکات و پشتیبانی شود.

وی بر تمرکز بر رسیدگی به نمونه‌های مثبت کرونا در استان تاکید کرد و افزود: طرح غربالگری کرونا نیز همچنان برای شناسایی افراد مشکوک با قوت پیگیری شود.

استاندار خراسان جنوبی به بازدید از روند طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان اشاره کرد و بیان داشت: از تلاش‌های خالصانه فرمانداران، هلال احمر، راهداری، پلیس و بسیج استان صمیمانه قدردانی می‌کنیم.

معتمدیان با بیان اینکه با همکاری اصناف بیش از ۹۷ درصد مشاغل غیرضروری در استان تعطیل شده‌اند، بیان کرد: اصناف در تعطیلی اماکن تجاری همراهی قابل تقدیری داشته‌اند.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: برخورد مناسب نیروی انتظامی و فرهنگ خوب مردم موجب شده تا با کمترین تذکرات و تنش، همراهی مردم و اصناف را شاهد باشیم.


10465664
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است