استانی 07:33 - 03 مرداد 1393
مدیر جهاد کشاورزی بهشهر خبر داد
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر از استمهال سه ساله باز پرداخت تسهیلات کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

استمهال 3 ساله بازپرداخت تسهیلات کشاورزان در بهشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، غلامرضا قنبری در جلسه کارگروه حمایت از خسارت‌دیدگان بخش کشاورزی از استمهال سه ساله باز پرداخت تسهیلات کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

وی اظهار داشت: در راستای بند (یک) تبصره (یک) قانون بودجه سال جاری همه بانک‌های کشور اعم از دولتی، غیردولتی، موسسات مالی و صندوق‌های حمایتی که به بخش کشاورزی تسهیلات پرداخت کرده‌اند، موظفند بازپرداخت وام‌های اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی که دچار خسارت خشکسالی، سرمازدگی، حوادث غیرمترقبه و آتش‌سوزی غیرعمومی شده باشند را به مدت سه سال استمهال کنند.

مدیر جهاد کشاورزی بهشهر افزود: با توجه به خسارت وارده در اثر سرمای بهمن ماه سال گذشته و خسارت سیل خرداد ماه امسال به محصولات کشاورزی و باغی و بروز پدیده خشکسالی در مناطق کوهستانی و دشت که کاهش محصولات گندم، جو و کلزا را به میزان 60 تا 30 درصد به همراه داشته می‌طلبد کلیه مسئولان و دست‌اندرکاران استانی و شهرستانی به هر شکل ممکن کشاورزان را مورد حمایت جدی قرار دهند.

وی در پایان تاکید کرد: لیست خسارت‌دیدگان توسط این مدیریت تهیه و به کلیه بانک‌های دولتی و غیردولتی ارسال می‌شود تا در این خصوص پیگیری‌های لازم صورت گیرد.


4319637
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است