ورزشی 19:39 - 26 آبان 1397
نماینده وزن 92 کیلوگرم ایران در حالیکه در یک کشتی زیبا و تماشاگر پسند با نتیجه 10 بر 9 از حریف روس خود پیش بود،یک ثانیه مانده به پایان مبارزه یک امتیاز از دست داد و شکست خورد و به دیدار فینال نرسید.امین طاهری نیز در سنگین وزن به گروه بازنده ها رفت.

ثانیه پایانی باز هم بلای جان کشتی ایران/ شهبازی به روس باخت و به فینال نرسید

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های 5 وزن دوم و پایانی کشتی آزاد امیدهای جهان در رومانی،حسین شهبازی نماینده وزن 92 کیلوگرم ایران در دیدار نیمه نهایی برابر اصلان‌بک سوتیف از روسیه در حالیکه تا ثانیه پایانی با نتیجه 10 بر 9 پیش بود با زیرگیری برق‌آسای حریف مواجه شد و یک امتیاز از دست داد و با نتیجه 10 بر 10 شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

یک امتیاز پایانی کشتی‌گیر روس از سوی داو میدان به او داده نشد اما با اعتراض مریبان روسیه و بازبینی فیلم یک امتیاز به این کشتی‌گیر روس داده شد و به این ترتیب شهبازی علی‌رغم شایستگی از رسیدن به فینال بازماند و به دیدار رده بندی رفت.

 شهبازی پیش از این در دور نخست استراحت کرد،سپس در دور دوم ایلجا ماتوهان از آلمان را ۱۰ بر صفر مغلوب کرد.وی در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی نیز برابر تاکاشی ایشیگورو از ژاپن با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد.

به گزارش ایسنا، پیش از این کامران قاسمپور در وزن 86 کیلوگرم اولین و تنها فینالیست کشتی ایران در این رقابت‌ها شد و ایمان صادقی نیز در وزن 61 کیلوگرم به دیدار رده بندی رفت.نوید زنگنه نیز در وزن 74 کیلوگرم راهی گروه بازنده‌ها شد تا برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند.

امین طاهری نیز در سنگین وزن در مرحله یک چهارم نهایی در حالیکه از حریف روس پیش بود او نیز در ثانیه پایانی امتیاز از دست داد و از رسیدن به فینال بازماند.با توجه به راهیابی کشتی‌گیر روس به دیدار فینال،طاهری راهی گروه بازنده‌ها شد و برای رسیدن به مدال برنز تلاش خواهد کرد.

رقابت های کشتی گیران در گروه بازنده‌ها فردا(یکشنبه) به وقت ایران آغاز می‌شود و رقابت‌های رده بندی و فینال 5 وزن دوم نیز فردا شب (شنبه) برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، همچنین در جریان رقابت های 5 وزن نخست، مرتضی قیاسی در 65 و علی شعبانی در وزن 97 کیلوگرم تا دقایقی دیگر برای کسب مدال برنز جهان به روی تشک می‌روند.

همچنین علیرضا سرلک در 57،نیما اشفاقی در۷۰ و مجتبی اصغری در 79 کیلوگرم 3 کشتی‌گیر دیگر ایران در این رقابت‌ها بودند که حذف شدند.

انتهای پیام


9975805
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است