استانی 11:51 - 04 آبان 1393
امام جمعه چرام:
امام جمعه چرام گفت: گره زدن مسئله اسیدپاشی به امر به معروف و نهی از منکر توطئه بیگانگان است.

گره زدن مسئله اسیدپاشی به امر به معروف و نهی از منکر توطئه بیگانگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت‌الاسلام جعفر طزری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و عرض تسلیت به همه ارادتمندان به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، ماه محرم را ماه زنده شدن انسان‌ها و فضایل انسانی دانست و اظهار کرد: محرم ماهی است که انسان با حلول آن احساس تولد دوباره می‌کند و روش صحیح زندگی کردن را می‌آموزد.

 امام جمعه چرام، اظهار داشت: محرم به ما می‌آموزد که هرگز در برابر زورگویان سر تسلیم فرود نیاوریم اگر چه به قیمت از دست دادن جانمان باشد.

وی افزود: امام حسین (ع) با نثار خون خویش به ما آموخت که در پرتو مقاومت و ایستادگی، پیروزی حتمی است هرچند که به ظاهر شکست بخوریم.

این مسئول با بیان اینکه محرم درس سازش و مذاکره نمی‌دهد و اگر امام حسین (ع) بارها و بارها با دشمن گفت‌وگو کرد هدفی جز هدایت انسان‌های فریب خورده و نادان نداشت، گفت: امروزه شاهد هستیم کسانی که از تعالیم روح بخش امام حسین (ع) درس آموخته‌اند در دنیا عزیز و پیروزند.

*گره زدن مسئله اسیدپاشی به امر به معروف و نهی از منکر توطئه بیگانگان است

خطیب جمعه چرام در ادامه با اشاره به حوادث چند روز اخیر اصفهان و محکوم کردن این حوادث، خاطرنشان کرد: آنچه که در اسیدپاشی‌های چند روز اخیر اصفهان حائز اهمیت است و باید بدانیم این است که چرا این اخبار برای غربی‌ها مهم بوده و بلافاصله اینگونه شروع به تبلیغ آن کرده و عوامل آن را مبارزین با بدحجابی معرفی کردند.

این مسئول ادامه داد: اولا که انتساب این گونه حرکات زشت به آمرین به معروف و ناهی از منکر توطئه‌ای بیش نیست و بعضی از این قربانیان از خانواده‌های مومن و متدین هستند و متصف کردن این خانواده‌ها به بدحجابی و لاابالی تهمت و افتراء بوده و خدشه وارد کردن به آبرو و حیثیت دیگران است.

وی افزود: عده‌ای برای بی‌اعتبار جلوه دادن فریضه امر به معروف و نهی از منکر دست به چنین جنایاتی می‌زنند تا این عمل را مخدوش کنند.

امام جمعه چرام انجام این اعمال زشت در این مقطع زمانی را به دلیل توجه مجلس به بحث امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: در زمانی که بحث تصویب مصوبه‌ای در حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر توسط مجلس در دست پیگیری است عده‌ای می‌خواهند با این اعمال زشت این کار خوب مجلس را ناکام بگذارند.

وی با بیان اینکه چرا کسانی که به ظاهر به حمایت از مصدومین این حادثه برخاسته‌اند، در زمان متعرض شدن اراذل اوباش به نوامیس مردم سکوت کردند، افزود: ما شک نداریم که اقدامات اخیر در جهت بر هم زدن آرامش روانی جامعه و بدنام کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.


5042706
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است