ورزشی 03:57 - 10 آذر 1394
به تیم گاز تهران آمدم تا امسال جشن قهرمانی بگیرم
بازیکن تیم والیبال بانوان گاز تهران می‌گوید با وجود استعدادیابی در فدراسیون، خیلی از بازیکنان نمی‌توانند در لیگ بازی کنند.

رشیدی: لیگ‌ها به زحمت برای 12 بازیکن ملی جای دارند/در دو سالی که نبودم، شرایط ملی فرقی نکرده است

نیلوفر رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برتری گاز مقابل برق شیراز در نخستین بازی هفته اول لیگ، گفت: شیراز با بازیکنانی که جذب کرده از جمله روستا، انگوتی و نجاتی تیم خوبی شده است. با توجه به اینکه بازی اول لیگ بود ما مقتدر شروع کردیم اگر از همان ابتدا کوتاهی می‌کردیم ممکن بود بازی را از دست بدهیم.

وی در پاسخ به این سوال که چطور شد امسال به تیم گاز آمد، اظهار داشت: میزان امسال تیمداری نکرد و خیلی از بازیکنان تقسیم شدند. با اینکه از ذوب‌اهن هم پیشنهاد داشتم، اما نمی‌توانستم به شهرستان بروم. به گاز آمدم تا با این تیم امسال قهرمانی را جشن بگیریم.

رشیدی درباره سایر تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ، عنوان کرد: تیم‌ها بهتر از سال قبل هستند و فقط در بین تیم‌ها شهرداری تبریز را نمی‌شناسیم. از شهرداری ارومیه و برق شناخت داریم و می‌دانیم که بازی مقابل این تیم‌ها راحت نیست، اما وقتی هدف‌مان قهرمانی است باید ببریم.

ملی‌پوش سابق تیم ملی ایران در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر اینکه بازی‌های ملی را دنبال می‌کنی یا خیر و درباره هشتمی ایران در سال 2015 در مسابقات قهرمانی آسیا، تصریح کرد: در مدت 2 سالی که به اردوهای ملی نیامدم شرایط اصلا تغییری پیدا نکرده است. تا شرایط هم تغییر نکند نتیجه همین است. برگزاری 3-4 ماه اردو فایده‌ای ندارد و تا زمانی که دیدارهای دوستانه و اردوی مناسب نباشد نتیجه‌ای نمی‌گیریم.

وی خاطرنشان کرد: نکته دیگر اینکه شرایط لیگ ما با مردم متفاوت است. فدراسیون استعدادیابی می‌کند، اما این بازیکنان هیچ جایی در لیگ ندارند تا بازی کنند. امسال خیلی از بازیکنان ملی بیرون مانده بودند و تیم‌های باشگاهی به زحمت 12 بازیکن ملی را می‌توانند جذب کنند. با شرایطی که باشگاه‌ها دارند باید بازیکن خودش را با شرایط باشگاه وفق دهد و اگر باشگاه پولی نداد و یا قراردادها را دیرتر پرداخت کرد بازیکن مجبور است با این شرایط کنار بیاید.

http://fna.ir/DNHX54

7452394
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دورتموند در دیداری جذاب که با انبوهی از موقعیت‌های مهم گلزنی همراه بود، به پیروزی بزرگی مقابل پاری سن ژرمن دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از باشگاه پرسپولیس بابت رفتار تماشاگرانش شکایت می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم در نهایت تیمی که لایق قهرمانی است به این عنوان برسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی استقلال گفت: امروز یک روز به یادماندنی برای باشگاه استقلال خواهد بود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پزشک تیم سپاهان بیشتر از همه دوید و او  ۲۰ بار به زمین آمد و رفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا مقابل تیم الریاضی لبنان به پیروزی رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه پرسپولیس نسبت به طرح شکایت علیه رفتار زشت تماشاگران سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار پرسپولیس، اقدام خواهد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز این فرصت خوب را داشتیم که به صدر جدول برویم، اما این اتفاق رخ نداد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به نظرم تیم استقلال از تساوی بازی ما برابر تیم پرسپولیس سود برد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است