فرهنگی‌هنری 20:14 - 27 فروردین 1393
امام جمعه دزفول:
دزفول - ایرنا - امام جمعه دزفول با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان ˈ اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ˈ از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: دزفول ظرفیت تحقق شعار امسال را دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام ˈسید محمدعلی قاضی دزفولیˈ روز چهارشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با بیان اینکه دزفول از دیرهنگام مهد علم و دانش ، فقه و فقاهت بوده و عالمان بزرگی چون شیخ انصاری به جهان تشیع تقدیم کرده گفت:باید از ظرفیت های علمی دزفول برای تعالی شهر ،استان و کشور استفاده شود.



وی افزود:دزفول شهر مقاومت وپایداری است و به واسطه استقامت و پایداری مردم در هشت سال دفاع مقدس به نام شهر نمونه استقامت انتخاب شد.



وی در ادامه از خدمات چند ساله ˈعلیمحمد آخوند علیˈ رییس پیشین دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول تجلیل کرد و افزود: دکتر آخوندعلی برای رشد و تعالی دانشگاه جندی شاپور دزفول تلاش کرد و موجب تعالی این واحد دانشگاهی شد که جای تقدیر دارد.



حجت الاسلام قاضی دزفولی همچنین ضمن تبریک به دکتر عصاری رییس جدید این دانشگاه ابراز امیدواری کرد با حضور وی مدیریت جهادی در این دانشگاه محقق شود.



امام جمعه دزفول افزود:باید به دور از سیاسی بازی وسیاسی کاری در پیشرفت همه جانبه به ویژه پیشرفت علمی در دانشگاه گام برداشت زیرا بازی های سیاسی در دانشگاه ها یک آفت برای پیشرفت است.



آخوند علی رییس پیشین دانشگاه جندی شاپور دزفول نیز در این آیین با اشاره به خاطرات تلخ و شیرین و خدمات و فعالیت های ارائه شده در مدت پنج سال گذشته گفت:ارتقای هیأت علمی ، ساماندهی خوابگاه های دانشجویی ،کسب رتبه های علمی برتر و ارتقای سطح علمی دانشگاه از جمله کارهای انجام شده در این مدت بوده به گونه ای که اکنون تعداد دانشجویان این دانشگاه به دو هزار نفر و مساحت دانشگاه به بیش از 95 هکتار افزایش یافت.



وی از دکتر محمدرضا عصاری خواست ، کشاورزی ،صنعت و تاریخ و تمدن را در این دانشگاه ارتقا دهد.



سرپرست جدید دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول نیز ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) گفت:دانشگاه محیطی است که حتما باید با مشارکت و همدلی با دیگر دستگاه ها و افراد اداره شود.



محمدرضا عصاری افزود:وظیفه داریم به همه اعضای دانشگاه احترام بگذاریم که بنده احترام خواهم گذاشت.



وی قانون را شاخص و معیار همه دانست و افزود:باید به قانون احترام گذاشت و آنرا پذیرفت تا محیطی با نشاط داشته باشیم زیرا دانشگاه محل پرورش مدیران آینده کشور است.



عصاری با اشاره به نیازهای این دانشگاه گفت:این دانشگاه دانشگاهی جوان است که کادر مدیریتی ان باید ارتقا یابد اما بودجه دانشگاه کافی نیست که باید با همکاری مسوولان این مشکل رفع شود.



وی اظهار داشت:برای توسعه این دانشگاه ردیف ملی برای اعتبارات عمرانی وجود ندارد و متأسفانه با خزانه خالی دولت برخورد کرده ایم و امکانات رفاهی برای اساتید نیست که شرمنده آنها شده ایم.



در این آیین که با سخنرانی معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تحقیقات وفناوری همراه بود احکام رییس پیشین و سرپرست جدید دانشگاه جندی شاپور دزفول همراه با هدایایی تقدیم شد.



ک/2



7278/648

انتهای پیام /*


3501070
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نشست هم‌اندیشی شبکه آموزش سیما و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در جهت تولید برنامه‌های آموزشی مهارت محور برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» آیت الله علی اکبر رشاد موضوع فلسطین را یک مسئله جهانی دانست و گفت: رژیم صهیونیستی افراد بی‌گناه را می‌کشد و جنایت می‌کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پروانه نمایش فیلم سینمایی «آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجه پاشا صادر شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کتاب «رد چکمه پهلوی؛ نهادسازی و نهادزدایی دردوره پهلوی اول» به نقش مسجد به عنوان یکی از نهاد‌های فرهنگی و تمدنی در سطح جامعه می‌پردازد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حمید نیلی احمدآبادی را به عنوان مدیر کل هنر‌های نمایشی منصوب کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام خداداده گفت: ما باید مراقبت کنیم تا دشمنان مفاهیمی مانند روز عشق، روز دختر، روز زن و روز پدر را مصادره نکنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جوایز پولیتزر دوشنبه‌شب در دانشگاه کلمبیا برای تجلیل از دستاورد‌های روزنامه‌نگاری، داستان‌نویسی و هنر برندگان خود را معرفی کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌وپنجمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیش از ۱۰۰۰ عنوان کتاب حضور خواهد داشت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فصل جدید «بر کرانه نور» همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت با گرافیک جدید روی آنتن شبکه تهران سیما می‌رود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه «دیدی نو» همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روی انتن شبکه نسیم می‌رود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است