استانی 08:53 - 25 شهریور 1393
امین:
زنجان - خبرگزاری مهر: شهردار زنجان گقت: طراحی پروژه سبزه میدان هماهنگ با بافت تاریخی شهر و مطابق با معماری بازار و مسجد جامع صورت گرفته است.

طراحی مجموعه هماهنگ پروژه سبزه میدان با بافت تاریخی زنجان صورت گرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن امین شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  عملیات اجرایی پروژه سبزمیدان عصر روز سه شنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز خواهد شد افزود: پروژه سبزه میدان بزرگترین پروژه عمران شهری استان زنجان است و شهروندان زنجانی 20  سال است که منتظر اجرای این پروژه  می باشند.

شهردار زنجان گفت: این پروژه در 75 هزار متر مربع اجرا می شود که از این میزان 60 هزار متر مربع فضای عمومی و فضای سبز است همچنین 110 هزار متر مربع فضا فرهنگی، اداری و تجاری احداث می باشد.

امین تاکید کرد: در طرح پروژه سبزمیدان دو خانه موزه ذوالفقاری و دارایی بازسازی و احیاء می شوند.

وی در ادامه افزود: این پروژه با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری انجام می شود و برای اجرای این طرح 550 میلیارد تومان هزینه بر آورد شده است.

امین یاد آورشد: استان زنجان دارای ظرفیتهای بسیار زیادی است که باید این ظرفیتها احیاء شود و ما در این پروژه به آنها توجه جدی داریم.

وی افزود: شش ماه مطالعه برای اجرای طرح پروژه مجموعه سبزمیدان انجام شده است.

شهردار زنجان تصریح کرد: این پروژه در مدت سه سال اجرایی می شود و در اجرای این پروژه بزرگ باید مردم همکاری لازم را با دست اندرکاران امر داشته باشند.

 


4738330
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است