سیاسی 21:24 - 24 بهمن 1394
در یکی دو ماه اخیر ادعاهایی درباره سلامتی سردار سلیمانی مطرح شده بود.



به گزارش خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  رسانه های عربی و وابسته به ضد انقلاب در خارج از کشور ادعاهای مختلفی را درباره سردار سرلشکر پاسدار  "قاسم سلیمانی" فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران مطرح کرده اند.





یک رسانه وابسته به ضد انقلاب و سایت شبکه "العربیه" درباره سلامتی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران ادعاهای مختلفی را مطرح کرده  و در سه ماهه اخیر سعی داشتند تا سلامتی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال ببرند.  








**ادعای شبکه "العربیه"



شبکه  "العربیه"  در آخرین مطلب خود که در آذر ماه منتشر شد ، گزارش داد: سردار "قاسم سلیمانی"  با دو نفر از همراهانش در درگیری های  "حلب" و در پی شلیک موشک "تاو" به شدت زخمی شد. العربیه در ادامه مدعی شد: طبق گزارشهای رسیده، ژنرال "سلیمانی"  پس از امدادهای اولیه به تهران منتقل شد و هم اکنون در یکی از بیمارستانهای پایتخت بستری است. این شبکه در ادامه افزود: "جاش ارنست" ، سخنگوی کاخ سفید در گفتگو با العربیه تصریح کرد: ما از گزارشهایی که درباره زخمی شدن  "قاسم سلیمانی" منتشر شده است، اطلاع داریم؛ اما نمی توانیم آنها را تأیید کنیم.















طبق گزارش این پایگاه، در پی زخمی شدن  "قاسم سلیمانی" و انتقال وی به تهران، یکی از فرماندهان ارشد سپاه قدس رهبری نیروهای ایرانی را در سوریه برعهده گرفت . العربیه در ادامه دروغ پردازی هایش  به نقل از یکی از فرماندهان سپاه پاسداران در تهران مدعی شد: تأکید شده است خبر زخمی شدن قاسم سلیمانی مخفی بماند؛ چرا که انتشار این خبر سبب یأس و ناامیدی نیروهای ایرانی در سوریه خواهد شد.





همچنین روزنامه "القدس العربی”، چاپ لندن با استناد به منابعی در ایران، سرلشکر پاسدار "قاسم سلیمانی" فرمانده نیروی قدس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در جریان نبردها بر سر شهر  "حلب"  سوریه به شدت زخمی شده است.





بر اساس این گزارش  "سرلشکرسلیمانی"  بر اثر شلیک موشک های ضد تانک "تاو” (Tow) آسیب دیده ، پس از دریافت کمک های اولیه پزشکی به تهران منتقل شده و او در یک بیمارستان نظامی بستری ودر حال معالجه است.





علاوه بر این یک رسانه ضد انقلاب هم (در گزارشی که در سه ماهه اخیر منتشر شده) با اشاره به اینکه سردار سرلشکر پاسدار "قاسم سلیمانی" زخمی شده مدعی شد: فرمانده سپاه قدس در "شهرک العیس" ریف حلب زخمی شده است.







**اما واقعیت چیست؟



باید اشاره کرد که دروغ پردازی رسانه های غربی همواره وجود داشته و آن ها به این روند خود ادامه خواهند داد، اما نکته ای که محرز است واقعیت با ادعای رسانه های وابسته به رژیم سعودی و ضد انقلاب متفاوت بوده و حقیقت با ادعای آن ها صدها مایل فاصله دارد.







**فرمانده سپاه قدس در سلامت کامل است



سردار سرلشکر پاسدار "قاسم سلیمانی" فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران در سلامت کامل است و دروغ پردازی رسانه های عربی و وابسته به ضد انقلاب در جایی مشخص می‌شود که سردار سرلشکر پاسدار "قاسم سلیمانی" در راهپیمایی روز 22 بهمن حضور می‌یابد و به تمام دروغ های رسانه های غربی پایان می‌دهد.





بر اساس مشاهدات خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرلشکر پاسدار "قاسم سلیمانی" صبح روز 22 بهمن 94 از مسیر چهارراه ولیعصر به سمت وصال شیرازی و میدان آزادی جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضور یافت و این پایانی به دروغ پردازی رسانه های وابسته به پادشاهی سعودی و ضد انقلاب بود.



















البته رسانه های وابسته به تروریست های تکفیری نیز از این موضوع خشمگین هستند و سعی می‌کنند با دروغ پردازی فرمانده سپاه قدس را زخمی یا شهید جلوه دهند که حضور مقتدرانه فرمانده سپاه قدس به همه دروغ پردازی ها خاتمه داد.













کمک های مستشاری فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران باعث شده تا سوریه وضعیت مطلوبتری نسبت به سال 2012 و 2013 داشته باشد و تروریست های تکفیری و همپپیمانان آن ها  از این موضوع بسیار خشمگین هستند و لذا روی به دروغ پردازی آورده اند.





تروریست های تکفیری داعش و همپیمانانش در دو ماه اخیر شکست های پی در پی را در ریف استان "حلب" و ریف استان "درعا" متحمل شدند و این شکست ها باعث شده که به جنگ روانی روی بیاورند ؛ حال آنکه هجمه های تبلیغاتی آن ها یک اقدام از پیش شکست خورده است.


    



گزارش از محمد زرچینی





انتهای پیام/




7680724
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» صندوق های سیار رأی گیری به منظور رفاه حال بازدیدکنندگان در محل نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مستقر شدند.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 13 از رای دهندگان خواست تا مشخصات نامزدان مورد نظر خود را به صورت کامل و خوانا قید کنند.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» معاون اول رئیس جمهور گفت: جزو افتخارات دولت سیزدهم انتخابات مجلس بود زیرا در سلامت و امنیت کامل برگزار شده و می شود و امیدواریم امروز مردم رای خود را به صندوق رای بیاندازند.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: متولدین 21 اردیبهشت ماه سال 1385 و قبل از آن می توانند اولین حضور خود را در انتخابات به ثبت برسانند.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: گزارش هایی که از کل کشور گرفتیم حاکی از این بوده که درصد بالایی از شعب رای کار خود را سر وقت شروع کردند و حضور مردم نیز در ساعات اولیه خوب گزارش شده است.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» محمد مخبر صبح امروز در ستاد انتخابات حاضر شد و رای خود را به صورت الکترونیکی ثبت کرد.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 10 اعلام کرد در حوزه های انتخابیه تمام الکترونیکی نیازی به ثبت اثر انگشت رای دهندگان نیست.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 8 از هموطنان خواست حضورشان را در شعب اخذ رای به ساعات پایانی روز جمعه نیندازند.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» فرماندار تهران با بیان اینکه تمام صندوق های اخذ رای در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و پردیس به صورت الکترونیکی است، گفت: در کل حوزه انتخابیه تهران نزدیک به 3700 صندوق رای و در شهر تهران 2874 صندوق برای ثبت آرای مردم وجود دارد.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» رییس ستاد انتخابات کشور گفت: دستگاه های الکترونیکی اخذ رای مزیت های دارد از جمله اینکه رأی مخفی است و در آخر هم وقتی دستگاه با حضور ناظر باز می شود، آرا استخراج شده و برگه های رأی که در داخل صندوق افتاده داخل پاکتی نگهداری می شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است