گوناگون 13:27 - 04 اسفند 1396
خبر > سپنتا سلیمی:بسیاری از عاشقان لگو، به‌تازگی در مسابقه‌ای شرکت کردند که برنده‌ی آن همراه با خانواده به زادگاه لگو در دانمارک سفر می‌کند و برای یک شب میهمان نمایشگاه لگو خواهد بود.

برنده و خانواده‌اش، آن شب را در محیطی با 25میلیون قطعه لگو خواهند گذراند!

لگو اولین‌بار در شهر بیلوند دانمارک ابداع شد و خانه‌ی لگو از جذاب‌ترین نمایشگاه‌های لگو است که تمام وسایل آن لگویی هستند. وب‌سایت «ایربی‌ان‌بی» (Airbnb) برگزارکننده‌ی این مسابقه است.

شرکت‌کنندگان این مسابقه باید به این پرسش ساده پاسخ می‌دادند: «اگر شما و خانواده‌تان بی‌نهایت قطعه‌ی لگو داشتید، چه چیزی می‌ساختید؟» و حالا برنده‌ی این مسابقه، یک خانواده‌ی چهار نفره‌ی اسکاتلندی‌اند که دخترانشان عاشق لگو هستند.

آن‌ها از بین 24هزار شرکت‌کننده برنده شدند، چون دو خواهر با هم‌کاری هم به این پرسش پاسخ دادند. «هدر» که عاشق سفرفضایی است و «ایزی» که عاشق نودل است در جواب این سؤال گفته‌اند: اگر بی‌نهایت قطعه‌ی لگویی داشته‌ باشیم، در فضا یک رستوران نودل می‌سازیم!

صاحب‌ این خانه‌ی لگویی در سایت ایربی‌ان‌بی، که میزبان برنده می‌شود، به‌ظاهر یک عروسک لگویی است که خودش را «جیمی» معرفی می‌کند. او می‌گوید که از بچگی عاشق لگو بوده و در مسابقه‌های لگو شرکت می‌کرده، به‌قدری که بالأخره مقامات این شرکت او را دعوت به‌کار می‌کنند و او حالا از طراحان لگو است. وقتی مهمانان این خانه به شهر بیلوند می‌رسند، با یک ماشین لگویی به محل اقامت منتقل می‌شوند.


9688520
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است