اجتماعی 13:32 - 20 شهریور 1398
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تاکید بر اینکه حذف دهک‌های درآمدی طبقات برخوردار با توجه به شرایط اقتصادی کشور باید با احتیاط انجام شود اظهار امیدواری کرد که حذف یارانه دهک‌های درآمدی بالا به گونه‌ای اتفاق بیفتد تا در مهر ماه سال جاری بتوان بخشی از افراد برخوردار را با میزان خطای حداقلی از لیست یارانه بگیران حذف کرد.

اظهارات شریعتمداری درخصوص حذف یارانه دهک‌های درآمدی بالا در مهرماه

به گزارش ایسنا، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره زمان حذف یارانه سه دهک پر درآمد جامعه اظهار کرد: موضوع حذف دهک‌های درآمدی طبقات برخوردار با توجه به شرایط اقتصادی کشور و فشارهای نظام سلطه در این ایام و همچنین آثار این فشارها در سطح عمومی قیمت‌ها، باید با احتیاط انجام شود.

شریعتمداری ادامه داد: با توجه به این که دولت مصوبه‌ای دارد که براساس آن ظرف یک ماه، چهار دستگاه اجرایی موظف هستند تا پیگیری‌های لازم در خصوص حذف یارانه برخی افراد برخوردار را انجام دهند و با توجه به اینکه کسانی که نیاز به حذف یارانه دارند اما همچنان از آن استفاده می‌کنند بسته‌هایی باید تهیه شود، دستگاه‌های ذی‌ربط هنوز جزئیات این بسته‌ها را تعیین نکردند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم حذف یارانه دهک‌های درآمدی بالا به گونه‌ای اتفاق بیفتد تا در مهر ماه سال جاری بتوانیم بخشی از افراد برخوردار را با میزان خطای حداقلی از لیست یارانه بگیران حذف کنیم.

وزیر کار گفت: به هیچ وجه نمی‌خواهیم فشاری به طبقات مستضعف و متوسط جامعه وارد شود و فقط به دنبال آن هستیم که با مصوبه مجلس در خصوص حذف سه دهک برخوردار، یارانه‌ها به سمت دهک‌هایی از درآمد و هزینه برود که واقعا به آن نیاز دارند.

انتهای پیام


10234832
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۶ شهر تهران جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی را در جوار ۳ بیمارستان مهم تهران اعلام کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک روانشناس از رابطه‌ای که انتها ندارد و با شکست رو‌به‌رو می‌شود، گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز اقدام به کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک مالخر حرفه‌ای در شرق استان تهران خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است